{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

så blev z 750 prøvekørt. {{forumTopicSubject}}

så var jeg ude på den første tur efter at have kigget på den i næsten 3 mnd uden at kunne køre pga forsikring,
og hold da fast en maskine i forhold til de gamle mcer jeg har haft og kørt på. det er vildt så hurtig og alligevel harmonisk den kører kan slet ikke få smilet af ansigtet igen. måtte lige dele det .jeg er helt oppe at køre.

ps jeg var ikke ude for nogen "farlige situationer" men kørte også meget pænt, men det er tydeligt at billisterne ikke er vant til os endnu, så kør passivt!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så blev z 750 prøvekørt.
  • #1   3. mar 2009 Hvilken årgang var du ude og teste??

• #2   3. mar 2009 Esben 2008 min egen jeg var nødt til at købe uden at prøve, og så kigge på den i 3 mnd, det var svært , og da jeg skulle køre var min læderdragt krøbet smiley
    Carsten du har helt ret jeg kan stadig huske min cb 750 fra 76 min cykel nr 3 den kørte fantastisk vennerne på deres nye rg 250 og hvad de ellers hed kunne ikke følge med . men set i bakspejlet var det måske ikke så smart at skulle bruge begge vejbaner når man kørte 170 kmt:)

• #3   3. mar 2009 Tror virkelig det er en fin bike, sådan en Z750, overvejer den som min næste mc, hvis den bare køre halvt så godt som den ser ud, så må det være en fed mc... :o) Hvad siger forsikringen til sådan et bæst?

Mvh Niels

• #4   3. mar 2009 den siger at de rigtig gerne vil forsikre den 2400 kr om året med kasko hvor jeg skulle give 8500 kr for en 20 år gammel gpz , den bliver betegnet som naked touring og er derfor meget billig. blev selv lidt overrasket da jeg hørte prisen og bad dem om at sende skriftlig tilbud , da jeg troede det var en fejl . den kører mindst lige så godt som den ser ud har ikke prøvet noget så fedt.

• #5   3. mar 2009 Hvor er du forsikret og hvad er din selvrisiko?
    Betaler selv 6300 UDEN selvrisiko hos Tryg, tror jeg kunne få ca. samme præmie som dig dog med 10K i selvrisiko.
    Det er en super maskine, bestemt ikke en racer men den æder sving for vildt og så er den silkesmooth i motorgang, træk og affjedring og så ser den lækker ud

• #6   3. mar 2009 det samme i selvrisiko 2400 kr. forsikret i codan , men jeg mener heller ikke min præmie er særlig relevant for niels, mere for at beskrive hvor billig den er i forhold til en racermc. eller halvgammel 1000 ccm

• #7   3. mar 2009 hej michael super fedt indlæg for mig da jeg virkelig gerne vil have sådan en til sommer. enter den eller en lidt ældre z 1000.
    men for pokker den ser os bare godt ud og da det jeg gerne vil er ud og æde nogle sving er det virkelig lækkert at høre at den er en ørn til det! =)

• #8   4. mar 2009 Okey så er det måske ikke umuligt at min drøm kan gå i opfyldelse... :o) Vil du anbefale at købe en med ABS? Har et par gange kunnet have gavn af det, så hvis det virker, kunne det måske være en god ting... He

• #9   4. mar 2009 Michael B - Fedt at læse dit indlæg. Jeg skal ud og prøvekøre en ny Z750 på tirsdag, glæder mig som et lille barn ! Jeg kan se du har en anden udstødning på, har du fået den justeret ind efter monteringen? Går motoren bedre eller dårligere i forhold til standard udstødning ?

• #10   4. mar 2009 Niels , jeg har ikke kørt nok på den til at kunne vejlede om abs , men jeg så en test af 2 mc (har været linket på mcg) med og uden en rutineret kører vandt over 15 meter og en proff testkører vandt 5 meter , det kan jo være forskellen på liv og død , det sammenholdt med den beskedne merpris gør at jeg aldrig kunne finde på at købe ny uden abs.
    Anders : jeg har ikke sat udstødning på jeg købte af en der havde haft den 5 mnd ,men den har ikke været på rullefelt . efter hvad jeg har fået at vide går den lidt bedre og lyder meget bedre.
    men den har en fantastisk motorgang, det kan ikke beskrives,men skal opleves ,så glæd dig.

men faktisk har jeg en der kommer og kigger en af dagene , da min hjerne ikke kan være i styrthjelmen. det kan jeg allerede se nu:(
    (eller jeg vidste det faktisk godt men troede jeg var blevet klogere)

Kommentér på:
så blev z 750 prøvekørt.

Annonce