712 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Daglig opbevaring i Herlev Daglig opbevaring i Herlev

Hej alle!

Jeg har er til vinter købt mig en ZX-7R, men jeg har også brugt hele vinteren på at gruble over, hvor jeg kan parkere den om sommeren. Jeg er simpelthen så bange for, at der skal ske den noget. Selvom jeg både har alarm og diverse låse, kan man jo intet gøre ved at nogen får lyst til at vælte den.
Er der nogen der kender noget garage i området omkring Herlev station? Eller generelt bare gode råd?

På forhånd tak.

Mvh. Johannes Karstoft.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Daglig opbevaring i Herlev
  • #1   3. mar 2009 Nerver af stål og kasko forsikring samt diverse låse og alarmer.. det må være løsningen...

• #2   3. mar 2009 hmm, et godt råd er at købe sådan et dækken til at lægge hen over. Det dæmper meget interessen fra eventuelle hærværksfolk. Men en garage ville selfølgelig være optimalt..

• #3   3. mar 2009 Jep, MC garage er optimalt.
    Folk går bare forbi når de ikke lige kan se hvad det er...det kunne jo være en simpel scooter...

• #4   3. mar 2009 Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke har haft undersøgt særlig meget om kasko, men jeg er bange for at min alder og erfaring ikke tillader det over hovedet. 21 år gammel med 2 års anciennitet.
    Jeg er også kommet til den konklusion at der skal et dækken til. Men mon ikke det er værd at ofre lidt ekstra på noget af god kvalitet? Jeg har et billigt dækken til min GS 500 E, men det fungerer egentlig mest til at holde støv væk, når det står til opbevaring om vinteren.

Findes der noget der er værd at ofre ekstra på af den slags?

Havde forestillet mig, at man kunne få noget enormt slidstærkt noget med en form for lås på, så man ikke kunne rive det af, men det findes jo nok ikke smiley

• #5   3. mar 2009 Købte et i T Svansen for et par år siden, et tykt åndbart et..det har jeg sgu været yderst tilfreds med smiley

• #7   3. mar 2009 Køb en varmefast mc garage fra Held, det holder 100 %.... Har haft den mc garage til begge mine tidligere bikes, og køber det også til den næste!!

Kommentér på:
Daglig opbevaring i Herlev

Annonce