{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TL1000
  • #1   4. mar 2009 Nu er det jo 2 vidt forskellige cykler, så det er lidt den klassiske med at sammenligne pærer og bananer.

Mvh Mathias

• #2   4. mar 2009 TL 1000S "kult makinen" bliver ikke kaldt "the widowmaker" for ingenting specielt 1997 har en meget agresiv chip og specielt topstykke , mens en SV1000 er en kønløs trist kedelig hver mands eje.
    Lidt lige som en brun opel kadett.

• #3   4. mar 2009 Jeg ved godt at de er sat forskelligt op,men nyprisen var da ca. den samme?

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #4   4. mar 2009 TL er en sportsmaskine med alt hvad der hører til. Den er skarp i motorgangen, styrer aggressivt og tilgiver ikke ret mange fejl før den kyler folk af. smiley

SV er en sportstourer. Motorgangen er mere forudsigelig, affjedringen mere komfortpræget og cyklen er generelt rimeligt letkørt. Mange har en SV'er, og det er en udemærket begyndermaskine i kraft af sin omgængelighed og det kæmpe udbud af brugte cykler.

Jeg kunne ikke forstå hvorfor jeg skulle give det samme for en 7 år ældre cykel (TL fra 97 / SV fra 04) da jeg valgte min SV'er - og forstår stadig ikke hvad man dog skulle gøre det for.
    Men nu er min SV'er også ombygget lidt til det sportslige, så forskellen på den og en TL er ikke være så stor.

I sidste ende handler det ikke om HVAD man kører, men hvordan.... smiley

• #5   4. mar 2009 Og jeg kender da også et par stykker med SV1000, helt kønløse er de nu ikke.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #6   4. mar 2009 Og når jeg er færdig med at være sprogspasser, betyder "være" rent faktisk "mere"... smiley

• #7   5. mar 2009 overvejede same ting inden jeg endte med min TLér men efter at have prøvet begge var jeg ikke i tvivl. endte med en Tl1000S 97ér smiley

Men som sagt tidligere. kan man køre. og gøre det godt. er det vel ligemeget hvad man "cykler" på smiley

• #8   5. mar 2009 Er der så nogen der kan fortælle mig hvad forskellen er på TL1000R og TL1000S ?? Har nemlig kigget lidt på sådan en TLR

• #9   5. mar 2009 TL`s er cyklen med halvkåbe stærkt bundtræk, og rør stel.. TL`r er fuldkåbe andet stel, andre knaster i motor så den tager flere omdrejninger, + andre småting..
    fed på hver deres måde..

ja en kult cykel.. og det blir SV`eren nok ikke...

• #10   5. mar 2009 Ulven vs rødhætte ):. Nej spøg tilside, skal til at start tredie sæson på min tlér. Har snart basket et par sv i op træk. Det med at den skyder folk af hvis de gør noget forkert, passer fint sikkert hvis man kører med den gamle org rotationsdæmper, købte en ny ohlins sidste år da jeg oplevde at næsten blive "skudt" af i et sving sidste år, på en "frisk svingtur". Hvis jeg var dig vil jeg gå efter en tlér, der har fået lavet disse opdateringer ( ny dæmper/powercom./costum map). Har selv brugt knap 13 kilo på disse opdateringer, men fortryder ikke et sek da jeg har mærket forskellen inden..Ellers så gør som flertallet og køb en svèr ):.
    MVH Per S.

• #11   5. mar 2009 SV og TL er 2 forskellige cykler som de andre også skriver
    Synes også det er for dyrt for de TLS´ere sådan som markedet har udviklet sig. Min den gamle gule der var ombygget überalles blev solgt tli 80k, så er der noget om det pludselig.

De kan importeres til små 60k de TLS´ere, så priserne skal nok komme ned

• #12   5. mar 2009 De findes også til 60000 kr...

(link fjernet)

• #13   5. mar 2009 nu skal man heller ikke glemme at en TLR har små 15-20 HK mere end TLS - TLR'en er lidt mere end herrecykel end en TLS. Den er rystende hurtigt og ikke den mest nemtkørte mc i verden. Kommer sgu til at savne min som røg i sidste uge til fordel for en 636'er.

• #14   5. mar 2009 Øhhh 15-20 hk... ??? Hvor??

TL 1000 S
    125 Hk @ 8500 omd
    103 Moment @ 8000 omd

TL 1000 R
    Ydelse: 135 hk (99,4 kw) ved 9000 o/m
    Moment: 104 Nm ved 8000 o/m

• #15   5. mar 2009 TLR er absolut ikke en herrecykel sammenlignet med en TLS. Det er lige omvendt.
    På bænken smider TLR´en 3-5hk på toppen på bekostning af mindre bund og mellemområde.

TLR´en styrer som en havelåge sammenlignet med TLS´en! smiley
    Så den holder ikke!

• #16   5. mar 2009 Nemmerlig smiley

• #17   5. mar 2009 Det er en smagssag smiley

• #18   5. mar 2009 smagssag hvordan den kører også kan jeg høre... jeg synes godt nok en TLS er kedelig og tæmmet.... hvorimod en TLR er en helt anden verden!

• #19   5. mar 2009 Tænkte på udseendet smiley
    Men er absolut ikke enig TLR`en er for tung og finpudset hvor TLS`eren er bisset smiley

Kommentér på:
TL1000

Annonce