Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Hængsler på køleskab klikker/låser 700 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Fjernelse af buske incl rødder 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad betyder "ohne TüV und AU"
  • #1   5. mar 2009 ingen syn og udstødnings test ...

• #2   5. mar 2009 Det betyder at den ikke er synet derned, og hvis min næse ikke tager helt fejl lyder det som en italy bike siden den ikke er synet , jeg ville holde mig væk og gå videre til den næste.

• #3   5. mar 2009 TüV er ikke en udstødnings test.. TüV er en synsgodkendelse der skal laves hvis den kommer fra et "ikke-EU" land.. dvs uden den kan det blive smådyrt og få den synet i DK da den skal ha lavet lidt test osv.. og det betaler man som regel selv for..

• #4   5. mar 2009 Men forstår jeg det tigtigt at det er muligt at få denne ved privat køb?:

(link fjernet)

• #5   5. mar 2009 Der står at for 500 euro mere er au og tuw iorden på cyklen ... Det er et syn og en udstødnings test der mangler på cyklen, så hvis du betaler 4500 euro for cyklen er den nysynet i tyskland og klar til og komme på tyske plader, så køber du den hjem told syner den her hjemme , betaler afgiften og køre..
    Held og lykke

• #6   5. mar 2009 ved ikke om du bliver klogere, men google translate er ret smart..

Dealer faste uden TÜV og AU! Vi tilbyder dig en super hyggelig og meget sjælden i RVF400R dyrkede og unverbasteltem originale tilstand / sliddele såsom dæk - kæde sæt er alle nye / TÜV og AU for privat salg 500,-euro / import bil / billig finansiering og handel din motorcykel - bil eller quad også gerne med afgift / landsdækkende levering til døren for kun 150 euro / besøg glæde ved udnævnelse / eksport velkomne - vi arrangere transporten og papirer for udenlandske landets - kontakt os! * Meget god originale tilstand!

• #7   5. mar 2009 TÜV und AU für Privatverkauf +500,-Euro / betyder at den sælges til privat person men med et lille ekstra omkostning på ca 3750 kr ...

• #8   5. mar 2009 Der er vel ikke nogen grund til at få den synet og godkendt i tyskland, når den alligevel skal synes når den kommer til Danmark.
    De 500 Euro er bedre brugt til afgiften smiley

• #9   5. mar 2009 Og som sædvanligt kan man ikke bruge oversætter programmer til en fløjtenes fis smiley

Kommentér på:
Hvad betyder "ohne TüV und AU"

Annonce