{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Schuberth S1 pro visir
  • Magnus A
    Magnus A Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Emner: 3 Svar: 28
    #1   6. mar 2009 God timing på denne post.
    Kørte i dag for anden gang med min nye schubert r1, og kom ud for regn. Da jeg kom hjem skulle jeg tørre visiret forsigtig af med meget blødt husholdningspapir, ingen kemikalier.

Så ble sq belægget på indsiden ødelagt. Har sendt mail til schubert.dk for at høre hvad man gør ved det.

Hvis det skal være så dårlig vil jeg heller ha et pinlock.

• #2   7. mar 2009 Rimelg godt timet ja smiley

Mit visir dugger også, og den antidug behandling der, er sgu ikke hvad den har været.. Min hjelm er købt hos FC Moto i Tyskland. Er det så dem dernede der bytter den for mig, eller gør enhver dansk forhandler det også?

• #3   7. mar 2009 Jeg har købt min r1 ved hein gericke der fik jeg mit byttet sendte det gamle der ned og de sendte et nyt til mig det er en produktiont fejl på nogle af dem fik jeg af vide

• #4   7. mar 2009 Fedt nok så.. Hvad så hvis man ikke kan finde kvitteringen? smiley

• #5   7. mar 2009 de skulle ikke se min ved hein gericke men ellers skriv til dem du har købt din ved

• #6   7. mar 2009 Magnus: Enhver ved da man ikke tører briller og visir af med køkkenrulle........Papir er lavet af træ, og ridser. Derfor brug altid et blødt viskestykke eller en fiberklud.

• Magnus A
    Magnus A Tilmeldt:
    jan 2009

#7   7. mar 2009 Vel, jeg bruger jo ikke briller, så det ved jeg da ikke.
    Dog har jeg vel lært at det ikke var smart.

Det står dog i instruksjonen at man godt må bruge blødt papir. Det har heller ikke ridset udsiden, men belægget på indsiden kunne altså ikke tåle det.

• #8   7. mar 2009 hmm, tror nærmere det er noget skod.... på min caberg er antidug intakt efter 3 år, har været vasket med opvaskebørste og skam tørret med køkkenrulle, og virker perfekt endnu....

• Michael B
    Michael B Tilmeldt:
    sep 2005

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #9   7. mar 2009 Jeg oplevede det samme med in S1 hjelm i onsdags... Tror det er standard - skifter også til S1 pro

• Michael B
    Michael B Tilmeldt:
    sep 2005

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #10   7. mar 2009 Er det reelt at betale prisdifference mellem S1 og S1 pro visiret?

• #11   7. mar 2009 Nu er der flere her i tråde, der har refereret til et pinlockvisir.
    Hvad er det??

• Magnus A
    Magnus A Tilmeldt:
    jan 2009

#12   7. mar 2009 pinlock er et patenteret antidug-system. Så vidt jeg kan forstå er det to lags "glas", med noget mellemrum og nogle små huller der leder luft med rigtig varme i mellem så der bliver dugfrit smiley

(link fjernet)

• #13   7. mar 2009 Jeg havde samme problem sidste år,jeg tog kontakt til schuberth i dk,som ville bytte det omkostningsfrit.(med kvitering)
    Jeg læste så her i forum at det var et stort problem,og regnede med at problemet ville komme tilbage.
    Så jeg valgte at købe et nyt visir med pinlock,som jeg havde på min "gamle" hjelm.og det virker efter hensigten,ikke det mindste dug på indersiden.
    Pinlock er et system hvor der er 2 lag "glas" indvendig,og det dugger ikke.

• #14   8. mar 2009 Magnus A: En siger tak!!

• #15   8. mar 2009 Hvor i landet her finder man så det pinlock billigst?? Nogle der har et bud på det?

• Magnus A
    Magnus A Tilmeldt:
    jan 2009

#16   9. mar 2009 Jeg fik mail i dag af schubert i danmark, hvor de siger jeg kan få byttet mit visir ved min nærmeste forhandler, så længe jeg medbringer min kvittering der siger den er købt i danmark.
    Jeg kan også få skiftet til pinlock ved at betale mellemlægget, noget jeg vil gøre.

Super og rask service.

• #17   9. mar 2009 Har pinlock på min shoie, og det er noget der virker, Mange sjoveforklaringer, pinlock er ganske enkelt thermoglas.

• #18   9. mar 2009 så er det surt for dem der har købt i udlandet....

• #19   9. mar 2009 Har oplevet det samme på min helt nye Schubert J1, hvor plasticfilmen på indersiden af visiret flossede efter første tur med hjelmen på.

Har købt den på supertilbud hos Loius i Tyskland, men de sender et nyt visir uden beregning. Visiret alene koster 70 euro.

• #20   9. mar 2009 Dan J.:
    Må man spørge hvad du har givet??

Kommentér på:
Schuberth S1 pro visir

Annonce