Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mc alarm
  • #1   11. mar 2009 følger lige med , er på udkig efter noget til min honda...

• #2   11. mar 2009 min er aldrig blevet stjålet (7-9-13), så den jeg ikke bruger, den må være ret god smiley

• #3   11. mar 2009 haha K1...

Jeg bruger Scorpion, masse funktioner og de alle brugbarlige. Så er lyder rimelig høj. Men du har jo hørt den Lars.

Strøm tager den intet af, eller jo lidt. Jeg havde ingen problemer sidste sommer, og der kørte jeg overhovedet ikke hver dag.

• #5   11. mar 2009 Har prøvet flere forskellige, vil du bare have en der larmer når folk piller ved cyklen (som vel egentlig er første prioritet) så har T hansen en billig en til en 500 mand

• #6   11. mar 2009 jep sørens scorpio kan kun anbefales.. kunne godt blive en af samme mærke jeg køber til min ... Der er mange muligheder med den alarm den burdte opfylde de flestes behov... og larmer utrolig meget !

mvh lars n

• #7   11. mar 2009 Kan man egentlig få en alarm med bevægelsescensor og perimetersikring som fungerer med et slags nøglekort i ens pung hvad angår til- og fraslutning? Jeg er ikke specielt vild med at gå rundt med den fjernbetjening der hører til Scorpio-alarmerne.

Kommentér på:
mc alarm

Annonce