{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

Hvorfor bliver han ved??? {{forumTopicSubject}}

For ca. 1,5 time siden forsøgte han at få samme cykel - med samme billeder, men mere tekst oprettet - den blev selvfølgelig afvist og jeg personligt skrev, at han skulle bruge nogle flere billeder og mere tekst!

Er det mon den gamle mikkel igen!?!

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5608

tror han får en ud-stemme herfra - gør som i føler ret smiley

mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor bliver han ved???
  • #1   14. jan 2006 re. Ivan

    Det er jo så din mening - jeg kan bare ikke se den store idé i at have en tank og to bagskærme med årstal oprettet!

    og hvad jeg kan se ud fra din egen profil, kan du jo heller ikke mene at gode billeder og udførlig tekst er helt skidt.


  • #2   14. jan 2006 Hamrende usaglig! Piger har ikke nemmere ved at blive optaget! Så kom dog i gear!

  • #3   14. jan 2006 Jeg synes også det mindste man kan hvis man vil ind er da at tage nogle gode bilder også skrive lidt stam data på cyklen, hvor længe man har haft den og hvad planer man har med den...

  • #4   14. jan 2006 ivan der er jo forskel på hvordan der bliver stemt og det er jo ikke de samme der der stemmer hver gang... ja der er nogle der stemmer piger med kune et billede ind... men helt ærligt det kan vi ikke gøre noget ved..... STEM SOM I VIL OG SÅ LAD DOG ANDRE OM AT STEMME SOM DE VIL... og ja jeg mener heller ikke dette indlæg var på plads... hvis han prøver igen så lad ham prøve... giv ham en udstemme og så skriv hvorfor han får en udstemme...

  • #5   14. jan 2006 "jeg kan bare ikke se den store idé i at have en tank og to bagskærme med årstal oprettet!"

    "STEM SOM I VIL OG SÅ LAD DOG ANDRE OM AT STEMME SOM DE VIL"

    Lyder fornuftigt....

    Ivan, der har du retningslinierne !!!!!


Kommentér på:
Hvorfor bliver han ved???

Annonce