{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.191 visninger | Oprettet:

Nyt stel HD {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen. Jeg spørger måske om noget som tidligere er nævnt, men kunne ikke finde det her.
Mit spørgsmål er som følger.
Jeg har en FLH fra 69 med en shovel 1200 i. og nu vil jeg gerne skifte stellet ud til en stivsteller/bobberstel i stedet for mit svingstel.
Hvordan ligger landet med det mht afgift??? synes ikke rigtigt skat har været til større hjælp?
Nogen der har prøvet det????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt stel HD
  • #1   17. mar 2009 Hej Troels. Jeg ved ikke med toldere de kan godt tolke lidt forskelligt. Jeg tror ikke du skal betale ekstra afgift for at "gå tilbage" i årgang. Jeg snakkede med en tolder som ikke mente det havde betydning om man fx havde en shovelmotor eller panmotor problemet opstår hvis du begynder at putte evo dele på. Men igen tror jeg ikke nogen kan sige det med sikkerhed. mvh Anders

  • #2   17. mar 2009 jeg må hellere lige indskyde at stellet skal være originalt med papirer

  • #3   17. mar 2009 ok, dvs at jeg kan købe et stel i DK med papirer, og smide alle mine dele der i, uden at skat eller andre kommer efter mig???
    Hvad med stelnummer, som jo ikke er i det nye stel???


  • #4   17. mar 2009 Amerikanske stel har ikke stelnr jeg mener de bruger motornr i stedet for som man så skal slå ind i stellet for at få den indregistreret. Men det ville nok være godt at lige snakke med nogen som har prøvet det først. mvh Anders

  • #5   17. mar 2009 Ja det var det jeg tænkte, men jeg satsede på at der var en eller anden herinde der vidste noget om det. er der ellers andre forum hvor jeg kan henvende mig????

  • #6   17. mar 2009 evt nogen der ved noget om proceduren hvis jeg køber et nyt stel i sverige? og hvad jeg skal gøre for ikke at blive "busted" første gang bent betjent stopper mig.

Kommentér på:
Nyt stel HD

Annonce