606 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Rasmus H
Rasmus H
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 17

Køb af 125ccm Køb af 125ccm

Hej, jeg fylder 18 om et halvårstid og overvejer kraftigt at købe sådan en bette 125'r, Men kan det passe at sådan en honda cbr125 ligger til 30.000 incl reg afgift?

Og om i evt har andre forslag til hvad jeg kunne købe, gerne motorcykler og offroadere, dog ikke scootere.

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af 125ccm
  • #1   16. jan 2006 JO mener os de koster omkring 30k, men så hellere købe en brugt aprilia 125, den er der nok meget mere spas i!!

• #2   16. jan 2006 Suzuki GS 500 kan også fåes for 30kg i fornuftig stand. Mere alsidig end den lille 125ccm..

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    jan 2006

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 17
    #3   16. jan 2006 Men en aprilia rs125, koster den ikk ca det samme fra ny af?

Altså 30k incl reg afgift..

• #4   16. jan 2006 Nej den koster omkring 70k for ny !!

• #6   17. jan 2006 jeg har ligget og kørt på en cbr125r nogle gange... den lyder som en rs50 og du kan tune en rs50 til at køre hurtigere... syntes den er meget tam... en gs500 er klart at foretrække... jeg overvejede også om jeg sku ha en cbrr men har besluttet mig for en gs500

• #7   17. jan 2006 der er to cbr 125 på galleriet søg på dem og hør deres erfaringer, som sagt hvis det er nok til dig, til en start, så får du en helt ny ting at rulle på, og det kan alt andet lige hæve fornøjelsen noget!

• #8   20. jan 2006 Det er helt rigtigt at en Honda CBR 125 R koster 30.000. hvis den er helt ny skal du regne med en leveringsomkostning på omkring 1800,-
    Jeg har sådan en lille sag, og jeg kan kun anbefale den. det er en rigtig fin begynder MC.
    Hvis du stadig er interesseret i sådan en, så er min faktisk til salg. Den er fra maj måned 2005 og har kun kørt 4000 km, altså, den er ikke andet end lige tilkørt.
    Den står i opvarmet garage, og har ingen skrammer eller ridser.

du kan få den 25.000 og så sørger jeg for at den får et service, med ventiltjek, olie og filterskift, samt bliver kigget efter i sømmene....
    hvis du vil vide mere, så skriv til mig på:
    boblegum@hotmail.com

venlig hilsen Heidi

• #9   20. jan 2006 chris(fredericia) T
    hmmm det lyder ikke til at du aner hvad du taler om...
    en rs50 er en to-takter og hondaen er en 4-takter.
    så nej, de lyder overhovedet ikke ens, og har absolut ikke de samme køreegenskaber. Hondaen er klart at foretrække....

• #10   20. jan 2006 ta og prøv den lille Honda... den er slet ikke så tosset endda.
    De bliver faktisk brugt til 125 ccm klasse ræs, og de gør det til top point.
    .....

/

Heidi

• #11   20. jan 2006 ved godt det ikke er samme motor.. men mener bare den lyder lige så tam som en rs50... ved ikke hvad jeg ellers sku sammen ligne med...
    jeg kender dem fra road race hvor vi til træning lå og kørte på tunede rs50 og cbr125r og cbr'en kan slet ikk følge med... kan godt være den er meget anderledes at køre på på rigtig vej... men på en bane er jeg ikke imponeret... men derimod syntes jeg det er en rigtig flot cykel godt nok lidt spinkel men den har lækre detalier...

• #12   20. jan 2006 Jeg er enig med dig i at den er lidt spinkel, men det betyder virkelig intet. Jeg har haft min siden maj, og jeg må sige at jeg har haft nogle sjove stunder på den... og det er lidt sjovt at du siger den lyder tam, for jeg synes min lyder meget vildere end den er, i forhold til at det "kun" er en 125'er og at den er helt standart, så brøler den jo nærmest... jeg var i hvertfald overrasket over at der er så meget lyd i den, som der egentlig er. min kæreste og nogle af mine kørevenner kalder den "blærerøven" fordi den lyder af mere end den egentlig er... ved ikke om det bare er min der brøler *GGG*
    Og husk på at det sjove ved en MC er ikke nødvendigvis at køre stærkt lige ud, men til gengæld at få knæet i jorden i svingene smiley

/

Heidi

• #13   20. jan 2006 du har ret det er sjovt at få knæet i jorden... er også det jeg primært har kørt på den da det har været på bane.. men som du har sagt hvis man overvejer at købe en så skal man ud og prøve den... tror det er meget smag og behag om man kan li den...

Kommentér på:
Køb af 125ccm

Annonce