470 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Ang. Textil sæt Ang. Textil sæt

Hej Mc galleri. Jeg har netop bestået mit Mc kørekort, og kigger nu selvfølgelig efter en cykel smiley Jeg har også kigget på tøj, og er lidt i vildrede.. Jeg tror jeg køber mig en Kawasaki z750 fra 2004 i sort. Derfor kunne jeg godt tænke mig et sort sæt mc tøj i textil. Det skal kunne lynes sammen, altså bukser og jakke. Det behøver ikke være noget sådan helt vild fancy, bare kvaliteten er i orden.. Jeg skal også have mig et sær støvler, bare noge fine nogle, også i helt sorte. Kan i anbafale noget, evt linke til noget?
Mvh Anders

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. Textil sæt
  • #1   22. mar 2009 (link fjernet) og vælg mc tøj
    det fåes nok ikke bedre,og nok heller ikke meget dyrere ......
    ellers er der også : http://www.mc-select.dk/dane.asp
    også super tøj , men igen lidt halv dyrt
    gør dig selv den tjeneste at købe noget ordentligt tøj første gang du køber tøj , det ender tit med at blive dyrt at købe billigt tøj .....

• #2   22. mar 2009 Har selv købt her 2 gange. www.mc1.dk
    Første sæt var nede at ligge.. Købte (næsten) magen til anden gang!!

• #4   22. mar 2009 fint mc valg................... hæhæ

• #5   22. mar 2009 Jeg vil bare ikke ligge alt alt for mange penge i det, da jeg endnu ikke er sikker på om jeg er til hurtige cykler, eller cruiser cykler... Det er en dårlig skulder og venstre håndled der gør mig i tvivl, om jeg kan holde ud kørestillingen ud på racer cyklerne.. Men nu må vi se.. Tak for linkene, de er fine smiley

• #6   22. mar 2009 hej. var i samme situartion som dig for et par år siden.. jeg købte held tekstil og det er jeg meget tilfreds med det er super kvalitet til en fornuftig pris, du kan bestille 2009 kataloget på www.mc-bixen.dk.

• #7   22. mar 2009 Kan anbefale både rukka, mp-asu,spidi,held og ixs, men sort er den farve der ses allerdårligst, så hvis sikkerhed betyder noget for dig, vælger du noget med farve...

• #8   22. mar 2009 Eneste minus jeg kan se ved Rukka er at de ikke bruger skåle i deres tøj, de bruger sådan noget nethalløj der kan skøjte rundt på arme og ben som et par dragin Jeans

• #9   22. mar 2009 glenn b vrøvl , jeg har en helt ny rukke jakke,og deres beskyttelse sidder perfekt,bedre end nogen anden tekstil jakke jeg har prøvet

• #10   22. mar 2009 I torsdags var min kæreste og jeg ude for at finde en mc og tøj til hende hos Kroon i Lystrup ved Århus og Rukka blev fravalgt lige netop på det grundlag, det sidder som det skal når hun sad på cyklen men når hun stod op kunne knæ"beskytterne" glide rundt, det er simpelhen ikke godt nok, det SKAL være formstøbt ellers er der værdiløst, men deres netsystem sikkert er mere behageligt at gå rundt med, men det handler om sikkerhed og kørsel

Kommentér på:
Ang. Textil sæt

Annonce