531 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Søger en ducati hjælper til montering Søger en ducati hjælper til montering

Jeg søger en person som vil sætte en lørdag eller søndag af til at få skiftet min forlygte på min kværn. Vil nemlig gerne have den originale på istedet for dem som sidder på nu. Og lige det med lygter har jeg ærlig talt ikke en skid forstand på.. Duc'en kan ses i min profil, og jeg bor ved vejle.( jeg skal selvfølgelig nok have et par kolde klar også ).

Peter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger en ducati hjælper til montering
  • #1   23. mar 2009 Hej. Hvis horsens ikke er for langt væk for dig, kan du kigge forbi,så skal jeg skifte den for dig.
    Mvh Danny

• #2   23. mar 2009 hej danny... jeg takker for dit tilbud, men maskinen kommer ikke på vejen før til næste sommer idet den står som et projekt der skal laves færdigt... men hvis du på et tidspunkt kommer til vejle, ja så smid da evt lige en besked til mig i min profil,.. hvis du får oprettet en profil herinde kan jeg også godt sende dig mit nummer.

Tak for muligheden ihvertfald.

håber der er flere gavmilde folk derude.

• #3   23. mar 2009 Jeg har ikke mc ENDNU,har lige fået kortet,men skulle jeg komme på de kanter i weekenden,skifter jeg den gerne,jeg er mekaniker og det tager ikke ret lang tid at skifte den.
    Jeg smider en besked her hvis..
    Mvh Danny

• #4   23. mar 2009 Mange tak for det Danny :o)

Kommentér på:
Søger en ducati hjælper til montering

Annonce