{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Xs650 vs Cb 750 Mini boldor.
  • #1   24. mar 2009 Altså den helt store forskel er jo motorene. Er du til 2 eller 4?
    Jeg ville nuppe en XS'er, den syntes jeg er fedest. Der findes XS 650 klubber. Hiv fat i sådan en og undersøg reservedelsindexet først. CB'eren burde du kunne få stumper til.

• #2   24. mar 2009 Jamen der er jo så lige det er til begge dele, har haft 1-2 og 4 cyl men lige denne gang ved jeg ikke helt hvad jeg ska l vælge!
    Tænkte bare på om der var nogen som havde erfaring med hondaen!

• #3   24. mar 2009 har haft begge hondaen er der ingen problemer med køre bare xs er bare meget sjovre at køre på holder udmærket bare man ikke piner den hvis jeg sklle købe en af de to blev det xs 650 flot cykel og det er ingen problem at få stumper til den

• #4   24. mar 2009 jeg kan absolut anbefale xsèrn, har kørt på sådan en i ca. 15 år. men hvis du ikke kan lide rystelser og vibrationer ( skal jævnligt efterspændes.) så er det nok cbèrn du skal vælge. du skriver at du har prøvet 1 - 2 - 4 cyl. hvad med at prøve en 3 cyl. f.eks. xs 750 ? så kan du bagefter ta 6 og 8 cyl. smiley

• #5   24. mar 2009 hvad fanden sker der !!!!du har jo haft en xs hvorfor spørge du

• #6   24. mar 2009 Jamen på den xs jeg havde var der bare lidt problemer med ledningsnettet og så hoppede den ud af 1 gear lige når den skulle til at trække. Men har ikgen erfaring med honda overhoved.

• #7   25. mar 2009 Har en Honda bol´dor, den kører godt, Bruger lidt olie, men det er meget normalt for dem:-)
    Den rykker og lyder godt.
    Vil muligvis godt sælge, så skriv hvis det har interesse, eller andre spørgsmål smiley

Mvh
    Martin

• boe f
    boe f Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Svar: 1
    #8   27. okt 2022 Har besluttet mig for at købe min sidste MC. Kan intet lave selv og burde købe en ny eller nyere cykel, men kan bedre lide de gamle. Står og vakler mellem to velpassede modeller, en mini boldor Honda 750 F og en Honda cb 659, Hvilken vil give mig færrest problemer?

• #9   27. okt 2022 Du får sgu nok mere respons af at oprette en ny tråd i stedet for at genoplive en 13år gammel tråd smiley
    Det til side, så har jeg haft en cb750 for over ti år siden, det var en fin lidt tung cykel. Det eneste problem jeg havde med den var ladeanlægget. Men det er jo en rigtig gammel cykel nu, så man skal nok være heldig h is man finder en der kører problemløst til verdens ende.

• Don D
    Don D Tilmeldt:
    sep 2021

Følgere: 18 Emner: 3 Svar: 174
    #10   1. nov 2022 Det er svært at sige. Det er jo ældre cykler. Kender lidt til boldor. Har nogen stykker.
    Kort sagt, hvis du intet kan lave selv, så er det nok ikke gode valg. Hvis du også tænker på en ældre cb650 altså.
    Medmindre du kan finde en der er gennemgået og plejet motormæssigt. .
    Så skal boldoren ivhertfald nok klare nogen km.
    Olietyve og knaskædestrammere har det med at være i dårlig stand. Plejllejer, stempler og skiftestjerner afhænger lidt mere ofte af km på motoren.
    Det er vigitigt ventiler er stillet på dem.

Men mange har jo været plejet or serviceret.

Kommentér på:
Xs650 vs Cb 750 Mini boldor.

Annonce