{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syge kædelåse
  • #1   24. mar 2009 nu er det jo heller ikke nogen negleklipper han bruger

• #2   24. mar 2009 Næh, men tror du mc-tyve møder op med negleklippere hvis de vil ha' din cykel smiley

• #3   24. mar 2009 vinkelsliber med skæreskive så er der ikke noget af det der holder mere end 1min

• #4   24. mar 2009 Problemet er bare at selvom kæden er stærk er det ikke sikkert at låsesystemet er det, og for dem der er gode til det, skal der noget rigtig dyrt til for at de ikke kan låse den op

• #5   24. mar 2009 Næh, men hvor mange mc-tyve tror du vil bruge en vinkelsliper - de støjer temmelig meget smiley

• #6   24. mar 2009 De har lavet et samlet youtube klip som jeg lurede på for ikke så lang tid siden, og hvis man kigger godt efter kan man se at det faktisk kun er sikkerheds niveau 15 og 20 af abuses kædelåse de tjekker og de går op til 25!... Så testen er ikke helt upartisk, jeg vil i hvert fald gerne se abuses stærkeste lås blive klippet over før jeg konkluderer noget!

Og jeg tror altid man skal være lidt betænklig når nu det er producenten der har lavet de test, det er i hvert fald klart at de gerne vil have deres eget produkt til at fremstå som det allerbedste!...

• #7   24. mar 2009 Mener kun Abus laver kædeled op til 13-14mm, Almax er 16 0g 19mm, så der er en pæn forskel.

• #8   24. mar 2009 Jeg vil nu tage sådan en test med et gran salt. Testen er lavet af en producent af kædelåse. Upartisk - I don't think so...

• #9   24. mar 2009 Okay, det er så ikke kun dem selv som har testet kæderne.

Have they been tested independantly?

We have won RiDE Best Buy & RiDE Reccomend. We came first in a test carried out by Motorcycle News. We were the ONLY chain to survive a bolt cropping test at MCN, details of which are on their official website. Our Series III & Series IV were the ONLY chains to survive bolt cropping attack witnessed by Riders Digest. We were also the ONLY chain to survive in the ITV London programme's bolt cropping test for their programme ' Gone in 60 Seconds'. Theives have also tested our chains, see them in this video (link to be added shortly)

Se mere her:
    http://www.almax-security-chains.co.uk/index.asp?pg=27

Men som med alt skal man jo nok ikke tro 100% på alt hvad de skriver, det samme gælder jo potter og andet udstyr som folk putter på deres cykler og tror de får mange flere heste og kilometer på toppen. smiley

• #10   24. mar 2009 Nåh ok det vidste jeg ikke, så har jeg ikke gjort mit hjemmearbejde godt nok!! smiley

Men nej, man skal nok ikke føle sig alt for sikker med en kædelås under alle omstændigheder! Men hvis jeg havde noget som var meget værdifuldt, og som der var stor sandsynlighed for ville blive stjålet, ville jeg nok investerer i en rigtig god alarm også!!

• #11   24. mar 2009 Jeg ser kun en kædelås som et suplement til en god alarm og jo længere tid en tyv skal bruge på at klippe en kæde over, jo større chance er der for at han vælger en anden cykel eller han bliver forstyrret i sit forehavende. smiley

• #12   25. mar 2009 Jeg har den store kæde fra Almax, samt en Scorpio 900i alarm. Og så lige en skivelås med alarm også, og det var nok til at tyven ikke gad tage min maskine i sidste uge. De havde ellers pænt fjernet overdækningen og rodet rundt med kædelåsen, men da alarmerne startede, fik de kolde fødder. Jeg havde desværre glemt fjern-betjeningen inde i stuen, så jeg hørte ikke en skid, men kunne se på tids og dato stemplet, på alarmen, at de havde været der om natten. Så nu ligger fjern betjeningen ved siden af sengen hver aften, og battet står klar ved døren, så næste gang der kommer forbi, så får de lige en hilsen med.....

Kommentér på:
Syge kædelåse

Annonce