{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
959 visninger | Oprettet:

419-scammer {{forumTopicSubject}}

Nå, så er der endnu en frisk fyr fra Nigeria, der er interesseret i min motorcykel med heftige danske afgifter...

john silva
Vis detaljer 11.23 (3 timer siden) Svar

"I'm John. ved navn, jeg kom på tværs af dine kontaktoplysninger via web directory om Motorcykler, du har til salg og im stærkt interesseret i at købe it.I vil gerne vide alle detaljer om Motorcykler, før man går videre med betalingen ... ..

1. Hvor længe har du ejet det?
2. Hvorfor sælger du det?
3. Prisforlangende?
4. Alle tilgængelige foto?

Så dit hurtige svar på disse krævede oplysninger ville være yderst underholdt før du fortsætter. Venligst e-mail tilbage, hvis den stadig er til salg. Håber at høre fra dig snart, og du ringer til mig på mit nummer +447024068063
Hilsen.
john"

Nogle forslag til hvorledes jeg bedst spilder hans tid og pisser ham godt og grundigt af?
Evt. inspiration kan findes på: www.419baiter.com...

LOL

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  419-scammer
  • #1   26. mar 2009 Hmm... Sjovt nok var samme person også interesseret i min KØBE annonce...

• #2   26. mar 2009 meld det til politiet eller interpol smiley

• #3   26. mar 2009 forstår ikke hvordan i , i disse tider kan tillade jer at være kræsne det er svært at sælge mcer og selvom han er fra Nigeria kan han jo godt være sund og rask og ville passe godt på den.

• #4   26. mar 2009 Sidder og lurer på en svar... Hvad r en gs500e fra 03 så værd? Regner med at forlange skal vi sige 90.000 eur?

• #7   26. mar 2009 Skrev til ham:

I've bought it new in 2008. It's a Ducati gtx-rr with a custom build 1600 cc DU-STINKER- AF-FISK engine. Bought it for 69.000 euro. I'm selling it because i'm buying the 2009 limited edition for my house in Spain. You can have it for about 20.000 if you pick it up in Poland (where it's stored for winter) yourself. I just bought a new digital-camera but I can't figure out how to use it so no pics : (

Fik svar:

Hej,
    Thanks for the response.My kunden er okay med den pris og også bemærke, at shipping betaling vil også blive tilføjet til den faktiske amount.So sende nedenstående oplysninger, så du min klient kan sende det Baker udkast eller ceritified check til dig for betaling:

Navn, der skal spørgsmålet om checken:

Adresse:

By:

Stat:

Zip Code:

Land:

Telefon (Hjem, Mobile, Office):

Seneste Pris:

Jeg er meget sikker på, at du er en ærlig person og gerne behandle you.Thank you.So du behøver ikke at bekymre sig om shipping.My afskiberen vil tage sig af that.Hope til at læse fra dig soonest.so komme tilbage til mig hurtigt. Eventuelle spørgsmål kan du ringe på +447024022997
    Jeg vil være glad for at læse fra dig.
    Hilsen.
    John

Tænkte sgu nok at hans "client" ville være glad ved en Ducati gtx-rr with a custom build 1600 cc DU-STINKER- AF-FISK engine...

Kommentér på:
419-scammer

Annonce