1.539 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Pas på Scmiedmann i Greve Pas på Scmiedmann i Greve

Hej alle

Havde min "store" BMW til reparation hos Schmiedmann i Greve sidste år grundet starter problemer.
Hos Scmeidmann valgte man at "udskifte" starteren og da man ikke kunne få en uoriginal måtte ny købes hos BMW og regningen lød da også på små 4000 kr.

Efter kort tid var den gal igen med starteren hvorfor jeg kontaktede Schmiedmann og ville vide om de nu også havde skiftet strarter eller der var sket en fejl, Uha da slevfølgelig havde de da skiftet starter og ellers ville de slet ikke tale med mig.
Da bilen forsat driller bliver den kørt til autoriseret BMW værksted og her skifter de Neutralkontakt i gearkassen foruden nogle andre småting, nu en regning på godt 13000.
Samtidig kontrollerede de starteren og skrev en erklæring med billededokumentation på at starteren IKKE var skiftet.

Jeg kontakter nu FDM for at få deres vurdereing og de har bilen inde til syn for starteren og kommer også frem til den konklusion at starteren IKKE er skiftet, derfor beder jeg dem om at overveje en politisanmeldelse af Scmiedmann for bedrageri.

Under hele forløbet er Scmeidmann blevet kopieret på diverse breve, samtidig blev sendt et brev til Direktøren for Schmeidmann, firmaet har dog valgt ikke at reagere på disse breve.

Så mens jeg afventer at FDM (de sadler ikke så hurtigt og rider heller ikke samme dag) reagerer så pas på Scmeidmann i Greve og sikkert også andre steder i landet.

Lars

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pas på Scmiedmann i Greve
  • #1   27. mar 2009 Øv Øv Øv, aldrig rart at blive taget i røven, bare fedt det blev opdaget.. Men den klemme de har sat sig selv i er ikke lige til at komme ud af, bare få dem meldt, så kan det være de lære noget.

• #2   27. mar 2009 Ja man begår mange fejl i sit liv og dette var en af dem, hvis jeg skal tro på de besvarelser der kommer på indlægget, specielt på BMW siden.

men nu er jeg da klogere og håber at alle andre der troede at man "skulle" støtte Scmiedmann når nu BMW fabrikken var "sådan efter deres firma" også er blevet klogere.

• #3   27. mar 2009 Vist ikke kun Greve...
    Generelt skal man vist holde sig fra deres værksteder. Deres dele kan være ligeså gode som andres (de er bare ofte dyre) Da jeg kørte BMW handlede jeg primært hos koed, de har sku styr på tingene, efter min mening ihvertfald.

Schmiedmann = wannabe-bmw værksted smiley

• #4   27. mar 2009 @ Murat U: Folk med god smag smiley

• #5   27. mar 2009 Det er ikke kun Scmiedmann i Greve man skal passe på. Har arbejdet for dem i Odense. Sikkert et godt sted, hvis man har samvittighed til at snyde og bedrage sine kunder, men jeg sagde op.

• #6   27. mar 2009 Det fremgår ikke af din profil at du kører BMW mc. ( dette er et mc galleri )
    Hvis du have kørt BMW mc, så havde du ikke de problemer, ( hvis du holdt dig til aut. værksteder.)
    - forøvrigt kan du google firmanavnet, og der vil komme flere indlæg , om at de har en alternativ indstilling til købeloven ( og service )
    - men nu står du hvor du står - og det er p... ærgeligt, for det er jo glæden over at eje en dejlig bil, det går ud over.
    Du skal lease din næste Bimmer, prøv at regne på det.

Kommentér på:
Pas på Scmiedmann i Greve

Annonce