2.279 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Snyd med ducati 996 annonce Snyd med ducati 996 annonce

prøv lige at se ham her..... prøver at sælge en ducati 996, men der er både en forgaffel bremser og hjul fra en 748 eller 916. hvad har det så med en 996 hvis det overhovedet er det ????

har prøvet at sige det til ham, men hvad syntes. er det okey. ??????

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=50585

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snyd med ducati 996 annonce
  • #1   28. mar 2009 Selvfølgelig er det ikke okay. Han skal sælge den som det den er.

• #2   28. mar 2009 hvis det er rigtig burte han nok ha skrevet det i annocen

• #3   28. mar 2009 jeg tror ikke du selv helt har forstand på disse cykler!!!! det er kun skiverne og fælge som er fra en anden model men det bremser den jo ikke dårligere af.

• #4   28. mar 2009 martin h....

du ved tydelig vis heller ikke hvad du snakker om.

Ducati 996 blev produceret for første gang i 1999. dog kom 916sps i 1998 , men det var faktisk en 996.

i 1999 var den med bronze farvet stel. titan nitrit på forgaffel og 5 mm tykke bremseskiver og så de nye 65 mm bremsekalipere. den havde de samme fælge som 916. nemlig de 3 egers. og alm showa støddæmper

i 2000 var den med mørk grå metallic stel. titan nitrit og 5 mm bremseskiver, og 65 mm bremsekalipere. den fik så de nye 5 egers fælge. stadig showa bag støddæmper.

996 sps havde fuld øhlins hele vejen rundt og titan plejlstænger. og 10 hk mere på baghjulet... ( dette blev teste ved powermeet i randers 2000)

i 2001 var en standard 996 ens med årgang 2001 bortset fra at den fik en øhlins bag støddæmper.....

Og jo en 996 bremser bedre end en 916 da den har tykkere skiver som ikke warper som meget og bedre bremsekalipere som hellere ikke flexer så meget.... og så lige til sidst blev bremse master også forbedsret da 996 kom.....

så martin..... tænk dig lige om næste gang du begynder at fortælle folk at de ikke ved noget.....

ellers så google det fjols

• #5   28. mar 2009 Er ikke helt med...men 916 kom også som st4 og senere med 996 motor... total indviklet

• #6   28. mar 2009 jeg ved mest om 996 årgang 2000, da jeg selv har haft en fra ny. har dog solgt den men det var min drømmecykel.... derfor er jeg også helt sikker i min sag....

fanme også noget fusk så når en prøver at sige at det er en årgang 2000.... det er sku da at snyde folk som måske ikke lige har styr på alle detaljer som jeg har.

• #7   29. mar 2009 Michael..Jep,du har helt ret.Mener dog stellet var "Gun Metal paint" i 99 ligesom de nyere årg.bastard eller hva det hedder !,cyklen ser da fin ud alligevel

• #8   29. mar 2009 Hallo... Så mange kloge ducati folk.... Hvad model og årgang er det så...... Der er jo nogen der er friske på et bud . Inden ejeren kommer med hans bud

• #9   29. mar 2009 undskyld ... Er der nogen der er...........

• #10   29. mar 2009 jamen, hvis manden bare skiver at hjul, bremseskiver, bremsekalipere og forgaffel kommer fra tidligere årgange har jeg intet problem....
    jeg syntes bare ikke at undlade at fortælle så vigtige ting.

har prøvet at fortælle manden det flere gange, men har bare fået samme svar som fra martin h

gun metal farven som først i 2000.... det var netop en af gundende til at jeg købte en.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #11   29. mar 2009 michael F: Hvorfor går du ikke til Administrator og/eller Hjælpe Admins? Det ville måske også fremme dialogen....og ikke "hænge" manden ud i off. forum? Det er jo således at man ikke kan blive "straffet" over evne....det kunne jo tænkes at sælger IKKE er bekendt med de detaljer du ved... At salgsannoncen skal være korrekt kan vi ikke være uenige om....men admin og hjælpe-admin er her jo for det samme, ikke? smiley

• #12   29. mar 2009 Ohh Dammit jeg vil så gerne finde en SPS'er i mint condition.

• #13   29. mar 2009 hans m.... kan kun give dig ret, men da jeg pænt spurtge om han måske havde taget fejl af årgang blev jeg svinet til og fik af vide at jeg bare skulle blande mig helt uden om....

og jo.... skulle måske have skevet til hjælpe ad min først

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #14   29. mar 2009 michael F: Jamen...så er det da godt at du løfter byrden og følger trop! Det er da bare sagen at svine hinanden til .... i fuldt skue for alle os andre! Syns' at vi har haft så rigeligt af den slags på MCG de seneste par måneder....

Det er nemt at gøre noget for tidligt.... men det er aldrig for sent! Uagtet om det er på DBA, MCF eller MCG... så skal annoncerne jo være korrekte - og jeg er mere end overbevist om at en henvendelse "til rette instans" vil blive taget seriøs...og mon ikke at "sælger" kommer på bedre tanker, hvis henvendelsen kommer fra den side? Det tror jeg....

Kommentér på:
Snyd med ducati 996 annonce

Annonce