2.179 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Erfaringer med Sydjysk MC-Ophug Erfaringer med Sydjysk MC-Ophug

Hej, jeg har kig på en MC uden afgift som står hos Sydjysk MC-ophug, men jeg har på email'en fået meget sparsom information om den, det eneste han har gidet skrive var, at han ikke har flere billeder, og så skrev han: "Det eneste dårlige ved den er, at den har kørt mange km". Cyklen er 22 år gammel, og forholdsvis billig, så det lyder lidt for godt til at være helt sandt. Jeg vil så bare høre om der er nogle der har erfaringer med at handle med dette firma.

Mvh. Ole M.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring i vores butik 800 kr.
  • Kan du skifte en vandhane? 1.000 kr.
  • Maling af brændt hele vejen rundt om huset. Ca. 50- 60 meter 1.000 kr.
  • Møbelsamling 1.249 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hjælp til enhætte 1.249 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med Sydjysk MC-Ophug
  • #1   20. jan 2006 Ja, det er den som ligger i Skodborg.

• #2   20. jan 2006 Ja, Jimmi hedder han vidst, han skriver bare ikke så detaljeret, men kan være jeg skal prøve at skrive igen. Jeg skal jo bare over broen hvis jeg skal kigge på den, så kunne godt tænke mig lidt mere info om den inden jeg tager afsted smiley

• #4   20. jan 2006 Det er Jimmi ja....
    Kender ham godt, han er ikke den store it-haj.....:-)
    Ved han har meget travlt, men han træffes nemmest på tlf.
    Så tag du og ring til ham, så skal han nok give dig de oplysninger du har brug for.....

• #5   20. jan 2006 Strada: Hvis du havde kig på en MC, og primært gerne ville have nogle flere billeder af den, så er det vel meget normalt at man bruger email, jeg har i hvert fald ikke fundet en "Send Billede" funktion på min telefon smiley

Anyways, alternativet er at finde en i Tyskland, så jeg griber nok knoglen her i starten af næste måned, når lønnen er kommet ind, og sneen forhåbentlig er væk.
    Det er foresten den sorte Honda CBX 550F til 7500,- uden afgift jeg har kigget på, vil gerne have den model, og da jeg ser frem til nogle år på SU, skal den være billig smiley

• #7   20. jan 2006 Ok, lyder som om han er fin nok, det er jo også en del nemmere end at skulle til at hente en i Tyskland, så jeg må vidst til Jylland og kigge på den, og se om den skal være min første smiley

• #8   20. jan 2006 Strada, jeg kan sagtens følge dig, men i mit tilfælde var en email bare det bedste, da det primært var billeder jeg var ude efter. Han har også skrevet at jeg kan ringe efter mere info, hvilket jeg selvfølgelig har tænkt mig at gøre, men der er vel heller ingen grund til at ringe til manden før jeg har pengene i hånden, og er klar til at køre over og kigge.

Kommentér på:
Erfaringer med Sydjysk MC-Ophug

Annonce