{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.612 visninger | Oprettet:

Endnu en klaphat af en sælger! {{forumTopicSubject}}

Kørte igår fra Odense til Glostrup med en trailer, da jeg skulle hente en mc med plader.

Sælger havde forsikret mig om cyklen var 100% ok og køreklar, og jeg havde fået et par billeder, hvor cyklen så ud til at være i ok stand. Jeg havde spurgt ind itl flere ting, som han forsikrede mig var i orden., netop da jeg ikke gad kører over broen hvis tingene ikke var i orden.

Da jeg så kommer derover, og begynder at gå cyklen igennem dukker fejl efter fejl op.

- kronrørsleje færdig
- forhjulsleje færdig
- bagsvinger leje færdig
- eger i fælg løse
- baghjulsleje færdig
- bremse/koblingsmaster renoveres
- benzinhane utæt
- forgaffel utæt
- alle klodser kørte på metallet
- bagklaber bøsniger fædige
- bagdæmper utæt, dvs skulle renoveres

det er det jeg husker, der var mere end det!

Alt det her forklarede jeg sælger som bare stod og så dum ud. Han ville ikke gå ned i pris, da han påstod han ike var klar over noget af overstående. Så jeg triilede retur med en regning på 850kr (2x330kr + diesel) samt en eftermiddag pillet ud af kalederen...
tsk tsk... for en klaphat! utroligt man kan være enten så naiv, dum eller hvis han havde vist det fræk!

Så føler man sig lidt dum!


smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endnu en klaphat af en sælger!
  • #1   31. mar 2009 fanme surt.. var det i jagten paa en ordenlig exc ?

  • #2   31. mar 2009 Jamen der er nogen som vitterlig tror/håber på at fejlene ikke opdages FØR de har fået pengene. Enten virkede han sgi da utrolig naiv eller så havde han da ikke en disse forstand på mc'er. Det var sgu da surt Seb.

    Bedre held næste gang.


  • #3   31. mar 2009 Sådan en tegning!!!

  • #4   31. mar 2009 Godt du havde forstand på det! Tænk på den næste førtegangskøber, der godtroende hopper på den smiley

    Har en ven der købte en 748 af en ven af en ven, og det viste sig at være et gammelt banejern!?! Utroligt folk kan gøre det......


  • #5   31. mar 2009 svineri !!!

  • #6   31. mar 2009 Ja .sulllle nogen gange ikke tro at sælgerne er ved deres fulde fem.Prøvede det sammme engang ,bare med en bil,fik at vide den stortset var klar tilsyn,det var den da også hvis man ofrede 200000kr på den.

  • #7   31. mar 2009 dumme mand du skulle sparke ham over knæ skalleren så kan han lære ikke holde andere for nar så han er sku da en klaphat enda med skygge på

  • #8   31. mar 2009 Surt
    Men se på den lyse side der var i det mindste ingen der skød efter dig smiley


  • #9   31. mar 2009 Sebastian . Hvordan konstaterer man alle de der lejer er færdige?

  • #10   31. mar 2009 Det er fandme surt!

  • #11   31. mar 2009 pænt træls at komme hjem med sådan en ny indkøbt ged og SÅ opdage det.
    Men sur røv når man bliver tørret på den måde. Sært han ikke vil ned i pris når du på peger fejlene?!?


  • #12   31. mar 2009 Jacob... Ja det var en exc 300 ccm KTM der skulle bruges til mudder indimellem smiley

    Martin ved at se om der er slør i dem. Dvs tage hårdt fat og tvinge lejet fra side til side.

    Fedt så er det ikke kun mig der synes han var en klaphat.
    Man kan desværre ikke skrive på annoncen på dba, for så havde jeg skrevet alle fejlene så andre vidste hvad de skulle ud til, så der ikke er flere der bliver skuffede


  • #13   31. mar 2009 Jeg var også ude og kigge på en cbr 600 på et tidspunkt. Sælger havde forsikret mig om at den var i pæn stand. Der var et par mindre kosmetiske skavanker på kåben men ellers top nice. Da jeg kom derud kunne jeg konstatere at kronrørslejet var helt fucked - når man drejere på styret kørte det nærmest i ryk og alt plast skulle skiftes. Det var knækket på kryds og tværs det hele.

  • #15   31. mar 2009 Måske kunne du smide et link til hans annonce, så andre ikke køørte forgæves
    Nu er jeg ikke selv int. i sådan én, men mere for at hjælpe andre


  • #17   31. mar 2009 Umiddelbart ser den ellers fin ud, mon ikke at det har været uvidenhed fra sælgers side, der er trods alt mange der kun ved hvor man fylder benzin på og resten klares på værkstedet.
    Det var da godt at du ikke havde regnet med at køre på den hjem.


  • #18   31. mar 2009 Synes faktisk ikke det lyder så galt.

    Det er jo alle slid dele og der står jo i annoncen at prisen er fast. Så jeg havde sgu købt den hvis det var mig der var interesseret i sådan en sag.

    Kender også en der engang har købt en KTM som ikke var helt så fin som sælger ville have det til at lyde... Men han lavede den og var glad for den. Det er jo charmen ved at købe hos private.


  • #19   31. mar 2009 har også prøvet med en bil engang... snakkede med ham i tlf.. ingen rust og ingen olie spild... kørte 150km for at kigge på bilen... paneler var væk.. bunden var rådden.. man kunne nærmest se olien løb ud af den.. fuck jeg blevsur.. råbte vidst rimelig højt.. så sagde jeg farvel.. så siger han så.. jamen jeg har selv gået den igennem, vil du ikke engang prøve at køre en tur i den.. NEEEJJJJ!!!!

    utroligt at folk ikke kan være ærlige..


  • #20   31. mar 2009 "bærer ikke præg af hård terræn kørsel" Dooohhh, jeg har kørt en del i DORMCK og alle de fejl du beskriver er da type fejl for et mudder jern!!!

    En hurtig flad til fjolset og så hjem igen smiley


    Kim.


  • #22   31. mar 2009 Nikolaj havde han sagt der var sliddele der skulle skiftes fair nok. Normalt kan man godt regne med der er et par ting eller 3, men listen var lang... meget lang

  • #23   5. apr 2009 Sebastian . Hvordan konstaterer man alle de der lejer er færdige?

    <--- Det sad jeg også og overvejede.. Hvis jeg havde en mc, der kørte fint og der ikke var underlige lyde osv, så ville jeg da heller ikke vide en klap af om der var nogle lejer der var defekte.... Utæt forgaffel og benzinhane jo det kan man se hvis man åbner øjene lidt, men de ting du beskriver af fejl, lyder som nogle man nærmest skal være mekaniker for at kunne konstatere.


  • #24   5. apr 2009 man tjekke rom der er slør i. Den her var så slem at jeg vilel vove at påstå det ville kunne mærkes ved kørsel... Turde dog ikke tage en prøvetur på den. Livsfarlig da den pissede bsnzin og da den smed olie fra forgaffel ned på bremseskiven foran

Kommentér på:
Endnu en klaphat af en sælger!

Annonce