{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad syntes i om denne video herinde ?
  • #1   2. apr 2009 Hvorfor tage den op igen ...

Det kørsel høre til på bane og ikke andre steder ..

• #2   2. apr 2009 fint nok hvis vedkommende var alene på en lukket bane UDEN ANDRE!!!!

• #3   2. apr 2009 Dit spørgsmål fortjener et svar !!

Personligt finder jeg ikke ligefrem at den kørestil gavner motorcyklisters anseelse blandt andre trafikanter.

• #5   2. apr 2009 Enig, ta´ en tur på banen hvis der skal køres sådan. i trafikken kører man pænt.

• #6   2. apr 2009 Nej, han skal sgu ikke på banen med det der lort, han ender jo med at slå os andre banekørere ihjel. Det der hører kun hjemme ét sted, nemlig på gaden, hvor jeg ikke kører.

• #7   2. apr 2009 Hold nu op med jeres piveri - Lad dog værre med at glo på det hvis i mener det er så forkasteligt!

• #8   2. apr 2009 nå, har Rene drengen været ude og trille igen ?

• #9   2. apr 2009 Syntes ikke det hører hjemme på en bane, er det ikke noget med at Rene styrter på bane .

• #10   2. apr 2009 Jeg kører sgu selv med forhjulet i vejret, bare ikke de steder! Kørte brugeren af kameraet mine kære ned uden selv at tage skade, skulle jeg nok forvolde det!! Hav dog lidt omtanke for vores medmennesker!

• #11   2. apr 2009 Syntes det er lækkert den måde han overhaler ham søndagsbilisten i ydersporet på... Det eneste der mangler er at han sparker sidespejlet af mens han laver wheelee... smiley Og så syntes jeg at han skulle tage den der tingest af han har på nøglen.. Den er jo skide irreterende at kigge på smiley

• #12   2. apr 2009 man kan i hvertfald sige at den ikke gavner mc folkets ry og rygte....
    hvad skal man ellers sige, hvis personen der kører har så lidt respekt for andres liv så kan jo ikke være en af dem som er utilfreds med at bilister ikke overholder deres vigepligter m.m det går jo nogenlunde lige op...jeg har som udgangspunkt ikke noget imod at man giver lidt gas, men det der er sgu i overkanten

• #14   2. apr 2009 Og så syntes jeg at det her indlæg er endnu et udtryk for at der er for meget friværdi og for lidt rock'n roll i MC miljøet disse dage!!!!!!

Hvorfor er det ikke nok at spille golf mere????? ;-P

• #17   2. apr 2009 Fin video i god kvalitet og facinerende kørsel som dog primært burde foregå på bane.
    Meget af tiden er hastigheden og div. manøvre ikke forsvarlige...

• #18   2. apr 2009 ALLE der har været på bane ved at man ikke laver wheelee's på bane, så kørselen er jo ikke til bane... (det går jo også bare lige ud) og det gør det altså ikke på en bane...... så det der med at det hører til på en bane er totalt BS IMO! og tydeligt sagt af folk der ikke ved en skid om hvad der gælder på en bane!!!

• #19   2. apr 2009 Hold da .... hvor er folk dog latterlige at høre på..

"amen altså sikke en psykopat" - "uha ja da det der er jo totalt sindsygt" - "det hører ingen steder henne" - bla bla bla bla bla.....

Helt ærlig.. opret da en konto inde på youtube og begynd og svine folk til derinde.. er jo alt for barnligt det folk skriver herinde.. (eller måske for voksent, det ved jeg ikke!)

det er da endelig en video man gider vise andre, fordi det er godt kørt og fordi langt over halvdelen herinde overhovedet ikke aner hvordan de skal gøre.. Men de kan drikke kaffe.. jaja det kan de..wooooow!!!

Det er jo ligefør at det opfordre folk til at lægge flere vidoer ind, da der er alt for sjovt at sidde og læse.. og nej ikke de videoer hvor man viser sin´nye chrom fingerbolt som man har brugt hele året til at få fremstillet.

Nu har jeg sagt min mening ligesom i andre har..

//end of story..! - FANDME GODT KØRT!!!!!!!!!

N.B.: Til de følgende kommentarer - Ja jeg har også mistet venner i trafikken, så DU er ikke den eneste..!

• #20   2. apr 2009 Manden er jo en knallert.

Hvad er det for en måde at køre på? Har han overhovedet kørekort til den bil?

Jeg mindes helt bestemt at jeg lærte at der er højrekørsel i Danmark! Så hvorfor trækker den sorte bil ikke ind i højre vognbane?

Hader billister der tror de ejer det hele og køre i venstre vognbane når der er frit i højre!

smiley

• #22   2. apr 2009 Synes Rene J skulle købe sig en speedohealer så vi kan se hvor hurtigt/langsomt det går og ja så skulle du måske blive lidt bedre til at overhale, fuck det går langsomt ;o)

• #23   2. apr 2009 A A - jeg kan love dig for at jeg kan vride min gamle krikke på baghjul og holde den der til +200km/t, tag bare med på en TOM motorvej en dag...

Men det er IKKE POINTEN!!! Man har sgu da for helved lov at komme med sine kommentar lige meget hvilke evner man har til at kører mc?! For den slags kørsel omhandler os alle sammen, da vi alle sammen færdes omkring de veje hvor der bliver kørt!

Fint i er voksne nok til at kører bag baghjul, men så bude i fandme også være voksne nok til se at det er uden omtanke for andre at kører sådan på det sted?!

Bare min mening - svin mig hvis du lyster, jeg har mit på det rene! Hvordan mon vores videokører ville have det med barnemord på samvittigheden? Risikoen ER større der, så bliv for helved voksen nok til at finde et mere egnet sted!

• #24   2. apr 2009 P.S.
    Manden der fører motorcyklen er ikke psyckopat eller lignende. Han har bare en meget stærk højre hånd.
    Om det er pga. for megen ornani til Ghostrider videoer på www.youtube.com vides ikke men man kunne ha ham mistænkt for det!
    smiley

• #25   2. apr 2009 Ja han kan da køre ligeud. Man godt nok et voldsomt tunet speedometer.

• #27   2. apr 2009 FORKASTELIGT sikke en video. er jo slet ikke til at forstå.

At man kan have sådan en lorte nøglering til at ødelægge den fede video.
    COOOOL FILM
    (uhhhha nu kradser det i alle johnny doogood´s tastaturfingre)

• #28   2. apr 2009 Jesper: Ja det er det for så ser det så meget vildere ud på video.

Hvis du tager et stopur og måler tiden mellem slikkepindene i vejsiden vil du finde ud af at han ikke kører meget over det tilladte.

• #29   2. apr 2009 istedet for at diskutere herinde og spilde en masse tid , så stig op i sadlen og kør 4 helvede , det er vel for fanden da grunden til man har mc !

• #30   2. apr 2009
    Don Manse

Prøv lige at læse din kommentar igen, og tænk over hvad du lavede da du skrev den smiley

• #31   2. apr 2009 du har aldrig hørt om en bærbar el hvad ?

• #32   2. apr 2009 En ting er at man kører sådan, fint nok med mig. Det er noget man vokser fra med tiden, hvis man da overlever, forståes.

Men at man er så torskedum, at lægge det op nettet,
    er jo kun til gavn for et folkefærd, nemlig en flok emsige politkere. De har hermed den fineste form dokumentation, som bevis for hvor sindsyge og hvor sindsygt vi motorcykelister kører.
    Perfekt grundlag, for div. stramninger og nye lovforslag. Som gør det endnu mere FUCKING surt at være motorcykelist her i DK.

Der er ting som man kan gøre og lave. Men man skal kraftstejlme lade være med at gøre det, bare for at lave en video som man så kan "Blære" sig med.

Så nej jeg er ikke hellig, men jeg praler fandme heller ikke med det.
    Den ender jo forhelvede med at vi får Franske tilstande med 100HK begrænsning.

• #33   2. apr 2009 Dann J du er bare misundelig fordi din bike ikke kan rejse sig i 3 smiley hvis den da overhoved kan smiley <-- det var en smilie smiley

• #34   2. apr 2009 smiley

• #37   3. apr 2009 Idiot er det eneste ord jeg kan komme i tanke om.

• #38   3. apr 2009 er der ikke snart én der opretter et nyt emne igen så vi kan starte forfra.. det er skide sjovt det her.. smiley

prøv eventuelt med "hvad synes i om ham psykopatens nye film på www.brokgalleri.dk"

Go dag til alle... smiley

-Dann J- : Det er godt du tror på det, hold endelig gnisten oppe.. ;o)

Kommentér på:
Hvad syntes i om denne video herinde ?

Annonce