Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring m. at køre på Ducati monster?
  • #2   3. apr 2009 Det sandt nok smiley

Det kunne jo være den styrede anderledes eller bremserne blokker ved nedskiftning osv..

så ville da lige høre hvad folk mente om det?

Ja, den lyder lidt speciel, men det er jo en flot kværn med fedt design.

• #3   3. apr 2009 Tror ikke bremserne blokker ved nedgearing :), baghjulet måske hvis du smider den for mange gear ned af gangen

• #4   3. apr 2009 http://motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14725

kontakt ham her , tror faktisk den er til salg og den er bare iorden .

• #5   3. apr 2009 En monster skal prøves.

Min personlige mening om den er:

Den bremser fantastisk! Man kan altså godt mærke at Brembo bare laver noget kram.

Den lyder (og går) ganske fint når den får nogle omdrejninger, men jeg synes den har ALT for grov motorgang ved lave omdrejninger. Er du til at cruise rundt i højt gear med få omdrejninger så bliver du nok træt af den.
    Gearkassen synes jeg kan være lidt 2klonket" til tider. Det er er ikke den værste jeg har prøvet, men sandelig heller ikke den bedste.

Og så har den cykel en af de mest latterlige vendradiuser OVERHOVEDET. Det kan godt være det lyder som om det er en bagatel, men jeg fik i hvert fald nok, da jeg blev nød til at lave trepunktsvendinger på en landevej for at vend den!
    Dette gør selvfølgelig så at den er ret stabil og du har en dejlig "tung" fornemmelse med styringen når du krudter til den på en snoet vej.

• #6   3. apr 2009 Okay.. lyder da interesseret..

Er den tung at slæbe rundt på? Hvad vejer sådan en 900 model, ved i det?

Jeg er nok mere til sving og leg vel.. selvfølgelig cruiser jeg lidt, men kan godt li' og køre sådan.

Ja okay.. vildt nok.. hehe.. vendradiuser.. det lyder da øv :S

Det er måske helt galt den tomgang? Bliver man træt af det hvis man holder stille hele tiden eller ?

• #8   3. apr 2009 Carsten: Du skal nok tage dine kørevaner op til revision, hvis styrudslaget betyder noget for køreegenskaberne på en snoet vej...

• #9   3. apr 2009 Ikke for at lyde mega dum, men hvad er powercommader? smiley

Ja oka.. jeg er ringe til u-vending i forvejen, så jo ikke just smart.. men det går jo nok ...

• #10   3. apr 2009 Powercommander er en computer der sørger for korrekt justering af indsprøjtningen.
    www.dot-e.dk/mc/powercommander

• #11   3. apr 2009 Javel ja smiley

• #12   4. apr 2009 Måske jeg har skrevet det så det kan misforståes... styreudslaget er lendigt på en Ducati Monster. Og det synes jeg er underligt, da den jo i høj grad også er beregnet til bykørsel, hvor man mig bekendt stadig kommer hurtigere og nemmer rundt, des mere styret kan drjeje!
    Det modsatte er nonsens af påstå - det er lidt som dem der monterer styrdæmper på en streetfigther. Det er en modsætning!

Kommentér på:
Erfaring m. at køre på Ducati monster?

Annonce