{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

min cykel gik ud, men {{forumTopicSubject}}

Jeg var ude og trille igår da min cykel begyndte at køre underligt, den skød et par gange.. til sidst gik den ud og kunne ikk starte.. ringede til den lokale mc forhandler og en af mekanikerne sagde jeg skulle slukke alt lys og prøve igen og da startede den igen, kom hjem til kæresten og fik ladet lidt strøm på batteriet, det hjalp.. men den køre stadig ikk helt som før.. hva kan være galt og hva skal der skiftes tror i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min cykel gik ud, men
  • #1   4. apr 2009 Kører du med karburatorsprit?
    Kondensvand i benzinen på denne årstid er ikke ualmindeligt og kan godt gøre at cyklen sætter ud eller kører uregelmæssigt!


  • #2   4. apr 2009 nej gør jeg godt nok ikk smiley men som sagt hjalp det en smugle at give den lidt strøm.. det er sgu underligt..

  • #3   4. apr 2009 Jeg ville måske prøve at smide lidt karburator sprit i den, det koster en flad 20'er for en ½ liter på tankstationerne og hvis det kan hjælpe så er det jo penge godt givet ud!!

    Da jeg købte min sv'er læste jeg en masse om ladegeneratoren på den gamle model der ikke var den mest stabile og de på et tidspunkt står af, men det forklarer bare ikke, hvordan du så kunne kører videre! Hvis den var død ville de batteri også være fladt og så ville du ikke kunne have startet den igen! Så ville undre hvis det var den der giver uregelmæssig kørsel...


  • #4   4. apr 2009 har lige snakket med en gammel ræv i mc verdenen og han sagde det no var ladegeneratoren der var stået af eller batteriet der var dødt.. håber ik det er generatoren for den er da halc dyr smiley

  • #5   4. apr 2009 Det er ihvertfald ikke mangel på karburator sprit.

    Jeg er meget enig med den "gamle ræv".


  • #6   4. apr 2009 Ahhhh, mon ikke statoren på sådan en SV650 holder mere end 10 år...
    Mål hvor meget strøm der er på batteriet, og tænk over hvor længe siden det blev skiftet.
    Hvis det er første tur, kan der sagtens være vand i karburatorne også.


  • #7   4. apr 2009 den lader fint nok (14,32) - det er ikk første gang den er ude og trille.. den har kørt fint nok i dag, så tror måske bare det kan være fugt for i går morges da den gjorde det var der meget tåget og fugtigt!

  • #8   4. apr 2009 Har du prøvet at kigge efter, om der er nok vand på dit batteri ? Hvis der mangler vand sådan at cellerne ikke er helt dækket, holder dit batteri ikke på strøm.

Kommentér på:
min cykel gik ud, men

Annonce