{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

yokohama bagdæk. HJÆLP. {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har lige købt sådan et yokohama bagdæk til min cykel. Men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad bogstav at det har om det er et v eller w eller om det er et helt andet. for jeg synes ikke at der står noget på siden af dækket. Så jeg håber at der er nogen her inde som kan hjælpe mig.. Det er et yokohama R009 Radial 180/55/zr17. No. T2485. det er sådan set hvad der står. håber at der sidder en som kan hjælpe..
Mvh. Dennis.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  yokohama bagdæk. HJÆLP.
  • Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.405
    #1   6. apr 2009 ved godt det ikke er det du spørger om, men er du klar over at det dæk er over 14 år gammelt, yokohama har ikke lavet motorcykel dæk siden fabrikken væltede under jordskælvet i kobe i 1995, men der må stå en kode, enten h eller v

  • #2   7. apr 2009 Hej Fanta. Der står ikke nogen kode på det. jeg var ude ved en motorcykel forhandler igår og han kunne heller ikke finde ud af om det er et v eller et w.. Ja jeg ved godt at der sådan set ikke er noget der hedder yokohama mere det hedder shinko nu. Men der kan du bestille et yokohama hvis man gerne vil ha det, Men shinko køre med det samme mønster i ders dæk som de gjorde denne gang hvor det hed yokohama.
    Mvh. Dennis.


Kommentér på:
yokohama bagdæk. HJÆLP.

Annonce