Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mc til ung gut .
  • #1   6. apr 2009 slå ordet "selvmodsigelser" op

• #2   6. apr 2009 167 er sgu ikke meget at gøre godt med. Måske start med en Suzuki GS 500, som evt. er sænket?

Den ligner ikke en racer, men er okay som begynder cykel. smiley

• #3   6. apr 2009 GS500f. Det perfekte får i ulveklæder...

• #4   6. apr 2009 Hey er der nogen der ved hvor jeg kan købe en MC der ligner en Ducati 1098 men kun 34hk... og så må den være til at forsikre og ikke koste mere end 20.000 MED AFGIFT!!!!!!!!!

Nå sory, spøg til side.... Prøv at checke en zzr600 ud? Ved at den kan sænkes så korte fyre også kan nå jorden... Det er selvfølgelig ikke en R1, men det lugter vel lidt af fisk med kåbe og sån.... Hvis ikke så må du forholde dig til Grauballemandens udemærkede forslag. GL & HF!

• #5   6. apr 2009 SV 650S

• #6   6. apr 2009 hov hov hov.....

korte fyre.....!!! jeg er 1.71 og er faktisk glaf for min højde....

NOT

• #7   6. apr 2009 Har du overvejet en Honda CBR??

• #8   6. apr 2009 GPZ 500 S.....

• #9   6. apr 2009 Hvad med en YZF-R125?
    Den ligner da en R1 lidt.

• #10   6. apr 2009 Eller en Suzuki GSXR 250, evt. min smiley Den ligner dog ikke en R1'er så meget smiley

• #11   6. apr 2009 Søg på GSXR, YZF eller CBR. Men hvis den skal være til at betale i forsikring skal du nok finde en ældre model og nøjes med ansvar. (Før du køber en MC så HUSK at kontakte alle forsikringsselskaberne og hør om pris)

Når du er 18 år må du højst køre på en MC med 34 hk. Men alle cykler kan drosles ned. Men de størere bliver sgu lidt kedelige af det.

Startede selv på en gsxr-400 (den skal også drosles) Men vil anbefale den som starter cykel. Den er nok også til at betale i forsikring. Så der var en tilsalg i markedet til 29.000 kr. Det er mit bud. Når du så får det store kort, kan du sælge den (eller bare starte med at pille droslingen af)

god jagt

• #12   6. apr 2009 Her er link
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=51116

som nogle af de andre skriver er der også diverse 125 cc ræsere. De ser meget nyere ud end f.eks den jeg har linket til, men i følge min mening lyder de også som knallerter, og tror du vil blive træt af dem. Men ellers må du jo ud og prøvekører de forskellige..

• #13   6. apr 2009 GSXR400 siger jeg også - den lyder godt og styrer godt og er også sjov selv om man har haft mc i flere år, og det er en sportscykel og den kører som sådan. I samme klasse er vfr400, cbr400, fzr400, zxr400

RS250 er også en mulighed hvis man er til 2-taktere

• #14   6. apr 2009 srad 600

• #15   6. apr 2009 Du skal squ ikke være bange for ikke at kunne nå jorden :o)
    Jeg er selv 167 inc. strømper, og jeg kan da findt tumle en Yamaha Division, selvom jeg kun kan nå jorden med det ene ben.
    teknikken ligger i at planlægge til hvilken side man skal inden man når til krydset, og så ellers tilde til den siden lige inden man stopper, så er det let at komme rundt, uden først at skulle til at "stabilisere" smiley
    Det ser lidt sjovt ud når en lille en som mig sidder på en normal størrelse mc, men det går findt.
    Jeg har pt en xv250 chopper ged, det går squ noget bedre, den passer også lidt bedre til mig, den passer til min størrelse, så det ser lidt mere naturligt ud...
    Hvis jeg var dig vil jeg finde en ged til en 30 - 40k og så forsikre den kun med andsvar. Det behøver ikke at være en 600cc racer der er droslet, tag hellere og udnyt din størrelse og find en lille vild ged med 34hk og udnyt vægten, så kan du squ få meget sjov. Så kan du altid købe en stor racer efter de 2 år med lille kort, og udnytte din opsparede ancinitet, til at få den billigere forsikret. Desuden lære man også mere af en lille let kværn end du gør af en droslet, møjtung, træls stor, killer kværn...

• #16   6. apr 2009 tror i en sv650s ville være et godt bud ?

• #17   6. apr 2009 Ja, ud af alle bud, vælger du mit forslag:)!
    Find en brugt SV650S(04->) og smid så fuldkåbe, udstødning osv. på.
    Så har du en fed sportsmaksine, som endda er til at forsikre
    (Jeg giver selv 7.500kr i kasko for min SV1000N)

• #18   6. apr 2009 Lidt over budget, men så har du en ide om hvordan den kan komme til at se ud: http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=59660923

• #19   6. apr 2009 ja for satan , uhhh misundelse er en grim ting d; .
    Men hva med min højde, er det en fin knallert til de lavere.

• #20   6. apr 2009 Det nemmeste er at tage ud til en forhandler og prøve en. Men tror ikke højden bliver et problem, ellers kan den med hjælp af kødben(koster ingenting) sænkes 2-4cm.

• #21   6. apr 2009 Hvilken trylledrik har du drukket siden du kan forvandle dig fra 22 år som der står i din profil til 18år ?

Og hvor kan vi andre købe den?

Kommentér på:
Mc til ung gut .

Annonce