{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

Casper E
Casper E
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 4

Kawasaki Z750 {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Er det nogen der har nogen erfaring med de nyere modeller af Z750. Er de til at køre på for nye kørere.
Jeg får kortet i løbigt af maj (7-9-13) og skal ud og købe mc efterfølgene. Jeg er vildt med udsendet på Z750, men ved ikke helt om den er for kraftig for en ny kører.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kawasaki Z750
  • #1   6. apr 2009 Jeg var begynder da jeg fik min for 2 år siden og jeg synes den fint svarer til mine behov, både dengang og nu.

Som Matthias skriver er det ikke en motorvejsfærge, men jeg har nu været rundt i hele landet på min.

• #2   6. apr 2009 KØB!! Jeg har en af de "gamle" (05 s model) den er nemt at køre, og endnu nemmere at holde, min er fin på lange ture p.gr. af kåben, men kan også lege når det skal være... det med børnesygdomme er min nu ikke plaget meget af, kører nu heller ikke som var det en zx 10, så affjedring er fint nok til mor og mig....

• #3   6. apr 2009 Hej Casper.

Jeg står til at købe en Z750 07' eller nyere, det rigtig tilbud skal "bare" lige findes.
    Jeg var ude og prøvekører en 2008 Z750 for ikke så lang tid siden. Synes det er en utrolig fed maskine at køre på, og den er letkørt selvom den vejer ca 230kg. Den har et rigtig godt træk fra lave omdrejninger, og jeg synes det var meget hurtig. Jeg kommer så også lige fra en meget mindre maskine, Honda CB500 - Så det var en helt anden verden at komme i. Jeg har ind til videre stort set kun positive ting at sige om Z750. Den er hurtigt, letkørt, fed, og ikke mindst billig i forsikring da den går som en "sports touring" maskine. Dvs 5200 for kasko, 4500 hvis du finansere gennem Kawasaki. Negative ting om den er: Vægten, ingen plads til noget under sædet(abs version), spejlene kunne være bedre.

Få dig en prøve tur!

• Casper E
    Casper E Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 4
    #4   6. apr 2009 Jamen det lyder jo næsten kun positivt. Jeg må ud og prøve køre den når jeg har fået kortet smiley

• #5   6. apr 2009 Hej Rødder i kan da købe min

• #6   6. apr 2009 Eller min griner.....

• #7   6. apr 2009 Min er sgu da mere fed , var det noget med en udfordring ??? Kawa mod Kawa

• #8   6. apr 2009 Nogen kan lide moderen og andre datteren husker du????
    Griner. Du udfordre bare.....

• #9   6. apr 2009 Ja og nogen tage hele Banden

Kommentér på:
Kawasaki Z750

Annonce