{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning og tilslutning af lamper. 110.000 kr.
  • Handyman 52.000 kr.
  • Window cleaning 45.000 kr.
  • Hjælp til opsætning gipslofter 1.800.000 kr.
  • Male legehus 100.000 kr.
  • Havemand 106.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mc hospitalet...
  • #1   24. jan 2006 Tror han blev ked af at ingen troede på at alle hans lækre racere, bar hans egene, óg ikke havde noget med hans mc-forretning at gøre (kan ikke huske hvor mange, måske 8 stk. supersportsmcere)

• #2   24. jan 2006 nej ikke helt . han havde nogle udestående med flere personer incl nogle her på siden og han valgte at smutte istedet for at betale sin gæld vist .

• #3   24. jan 2006 Ninja: Det er ikke god stil at afslutte sådan en beskyldning der med "vist". Har du ikke styr på hvad du siger bør du ikke kaste om dig med beskyldninger. Ikke fordi jeg kender Henning eller MC-Hospitalet men jeg ved det er surt med tanketomme beskyldninger fra nogen som intet ved.

Jeg forbeholder mig retten til at frasige alt ovenstående hvis du virkelig har dokumentation for dine beskyldninger...

• #5   24. jan 2006 kan ikke lige huske det, men var det ikke noget med at han elskede suzukiér, ret mig hvis jeg tager fejl. hehehe

• #6   24. jan 2006 Det er sgu da for plat med den profil

• #7   24. jan 2006 Jeg har besøgt Henning på værkstedet, og har set samtlige maskiner, så dén er sgu god nok...
    Jeg aner ikke om Henning står i gæld til nogen, så det vil jeg helt undlade at kommentere.

• #8   24. jan 2006
    C. Heintzelmann [Aalborg]

okay . vist , passede ikke ind du har ret .
    men det jeg mente var at han "vist valgte at smutte pga det " jeg ved at han havde udestående med carsten her på siden bla , han skylder ham en del dæk bla .
    og da skriverierne gik højest blev henning lovet både det ene og det andet også at han en dag ville blive fundet .
    jeg husker også noget med at der blev nævnt noget med at han skylte nogle investorere nogle penge .
    jeg kan jo ikke bevise dette da hans profil blev slettet og alle kommentare forsvandt sammen med ham .

men igen hvorfor fanden skulle jeg lyve om det .jeg ved hvad jeg læste og om det så er sandt hvad der blev skrevet det aner jeg sku ikke og er også pænt ligeglad .

jeg handlede selv med ham med nogle dæk og jeg fik hvad jeg skulle ha`så jeg har ikke noget udestående med ham .

• #9   24. jan 2006 Henning er sgu en fin fyr, kommer af og til på hans værksted da jeg bor lige i nærheden.. Og JA, han kører superbike, og motard, og han har en pæn stak Duc's.. Så den er sgu god nok! Hva han skylder af penge skal jeg ikke blande mig i eller gøre mig klog på, men han virker som en reel fyr.

• #10   25. jan 2006 Bortset fra ikke lige skal regne med at han er på værkstedet - den dag det var aftalt - skulle køre ret langt og ventede en hel dag på trappen og satte en seddel i døren i privathuset og værkstedet og ringede mindst 50 gange...men ingen held og efterfølgende har jeg ikke hørt fram ham... ringede enda lang tid tid i forvejen og aftalte en tid kl. 8.00 om morgenen og ugen før blev tiden bekræftet ved endnu en telefonsamtale... Nej lad ham hygge sig med sine racer og lille sammentømret værksted i flækken - han er åbenbart for "stor" til os alm. dødlige... Jeg var sgu skuffet - man kunne i det mindste ringe efterfølgende og undskylde og evt. prøve at lave en ny tid ( datoen var aftalt specielt for jeg skulle nå noget ) - Men heldigvis er der jo andre - Men det værksted i Randers jeg efterfølgende kom på snakkede godt nok om at han havde problemer med sit rullefeldt og havde i den senere tid lånt noget af dem - men de havde efterhånden fået nok og sagt nej ugen før... så om det var grunden til at Henning aldrig kom ved jeg ikke...

• #11   25. jan 2006 Har været nede ved henning før og skriver en del med ham over msn ... Som ^Ace^ skrev så virker han sku som en reel fyr .... han har bare mange jern i ilden på samme tid. Tror det er derfor at Martin P har haft den oplevelse med ham.
    Henning har vidst tre jobs at holde styr på.... det kan blive for meget at holde styr på for de fleste.... !
    Skal ikke kunne udtale mig om det med at han har noget udestående med nogen. Men han har selv sagt til mig at han ikke gider at være herinde fordi at der ikke er nogen der tror på at alle hans racere er hans egne.... må også være pænt belastende i længden...

Jjeg har KUN godt at fortælle om Henning og hans værksted!!! Kender ikke nogen der har noget negativ at sige om ham!!!!

Mvh René Wellejus

• #13   28. jan 2006 vil gerne spørge ????? carsten , hvilken rookiekører der ikke kom ud at køre ??? hvorfor ???

Kommentér på:
mc hospitalet...

Annonce