{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.035 visninger | Oprettet:

Anders R
Anders R
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 21

Hvilken maskine skal jeg have? {{forumTopicSubject}}

heysa.

Jeg er ved at være færdig med kortet til mc og så skal jeg jo ud og have en cykel.

Jeg har kigget meget på

suzuki gsx 600 k2-k3 osv.
Yamaha r6
eller en kawasaki 250r.

Jeg er "kun" 167 høj og er lidt i tvivl om hvad der ville være bedst.

dét jeg gerne vil have er en cykel med god lyd i. og er ret sikker på at jeg IKKE får det på en 250 ccm. Kan heller ikke lide fronten på 250'eren.

men ville det være rigtig dumt at få sig en r6 ?

mvh anders

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning udendørsstik 750 kr.
  • 4 timers rengøring af 100 kvm kontor 1.000 kr.
  • Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • tilpasning af dør 1.500 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken maskine skal jeg have?
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.714
    #1   9. apr 2009 Det er kun dit forsikringsselskab som kan svare på det - og når du så har fundet ud af prisen på de cykler du nævner, vil jeg ønske dig tillykke med den nye cykel som DU KUN kan vælge ved at prøvekøre den.

Husk du skal betale 1500 for et droslingssæt og 350 for et syn - og regn med ca 6500 for tøjet plus første års forsikring...

• Anders R
    Anders R Tilmeldt:
    apr 2008

#2   9. apr 2009 rigtig lækkert svar ! tusinde tak for det smiley

• #3   9. apr 2009 r6/gsxr 600 er begge rigtige fine cykler,,, og sikkert også fine nok at starte på når de kommer ned på de 34 hk...

og din højde er nok ikke det store problem med de cykler... + de kan sænkes hvis det er..

bare lige huske at ´finde ud af hvad du skal gi i forskiring...

• Anders R
    Anders R Tilmeldt:
    apr 2008

#4   9. apr 2009 okay smiley

• #5   9. apr 2009 Haha. Hvis dit kriterie for en MC er god lyd, er det så værd at købe en MC? Invester evt i et ordentligt HiFi setup smiley

• #6   9. apr 2009 Der er masser lyd i min......... og den kan købes.....

• #7   9. apr 2009 Hvis du ikke kan lide 250'eren, så skal du da ikke overveje den... Så bliver du jo bare træt af den i længden. Køb en bike som du kan lide, og som du kan forsikre...!!!

Kan se at du er 19, så hvis det er en af de 2 andre du vil have, så er det jo en ansvars forsikring du skal have på, da kasko koster en formue i din alder...

Hva med en SV 650 S med fuldkåbe, den ser fed ud, og så har den, den fedeste lyd pga. V2 motoren... Og det bedste er at du selv som 19 årig, kan få den kasko forsikret, og så kan du jo bruge de penge du sparer i forsikring på lir til dyret smiley

• #8   9. apr 2009 hvad med en szr 660 lav sædehøjde og rigtig sjov at køre på, og så er den til at forsikre for nybegynder har en søn der har en der er droslet som han vil sælge hvis du syntes om en szr

Kommentér på:
Hvilken maskine skal jeg have?

Annonce