{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tur til tyskland i påsken
  • #1   10. apr 2009 tyskland er et farligt land så husk hellere vesten

• #2   10. apr 2009 Ingen mystiske regler hernede (ikke mig bekendt ihvertfald), andet end at de ikke er glade for "åbne" potter, så gi du den bare gas smiley

• #3   10. apr 2009 Larme potter er det eneste, OG JA du skal medbringe vest (som i DK) sådan at du kan påfører dig den, før du forlader dit køretøj på motorvejen (ved haveri, punktering osv.)
    De laver nogle gange kontrol af om folk medbringer dem! MEN du behøver ikke bære den når du kører, den skal bare være "let tilgængelig" dvs. de kræver du kan nå den, uden at stige af cyklen /forlade din bil, så alle dem der har den i bagerummet på deres bil, det er feks. ikke godt nok!! (samme i dk)

• #4   10. apr 2009 Vest skal ikke medbringes i Tyskland!
    Kun for erhvervskøretøjer.

• #5   10. apr 2009 Mathias, jeg fik bøde for ikke at have den med, i bil med campingvogn ! (kunne ikke køre videre før der var betalt!!) Dog var det en gulpladevogn!!

I DK var det en betjent derfortalte mig, så jeg troede det var rigtigt, han sagde at det var hele EU, MEN har lige prøvet at google, kan ikke finde det, så måske en AND!! smiley SLUT med at have en sammenfoldt vest siddende under min vindskærm, så den kunne nås fra siddende position!!

TAK!!

• #6   12. apr 2009 Tusind tak for alle de gode råd . . medbragte vesten og mine papir. havde dog ikke lige tænkt over det med de røde og og grønne kort. men det vil jeg dog lige få i stand til næste gang. havde ellers en fantastisk tur ned til flensborg og videre til kiel hvor der selvfølgelig blev købt en ny hjelm i louis.. damn hvor kan man blive hurtig fattig i den forretning..

• #7   12. apr 2009 Yep, meget fattig smiley

Kommentér på:
Tur til tyskland i påsken

Annonce