Chopper/Cruiser gruppe på Fyn. {{forumTopicSubject}}
Jeg er med i de forskellige grupper herinde som vedrører Fyn og Odense. Jeg synes desværre tit at når der bliver inviteret til fællesture, så sniger der sig et "Der vil blive kørt friskt" ind i indlægget. Der er ikke meget ved for folk på sportscykler at køre fællestur med folk på cruisere, og omvendt. Når jeg er ude og køre er det ikke for at give den gas, men for trille stille og roligt rundt på vores smukke ø og nyde landskabet. Jeg ved ikke om jeg er den eneste der har det sådan, og ved ikke om der vil være opbakning for at starte en gruppe for Cruiser/Chopperfolket på Fyn der kan køre fællesture i tilbagelænet og afslappet stil. Hvad siger fynboerne?
jul 2008
Følger: 27 Følgere: 61 MC-er: 12 Emner: 234 Svar: 954
Godtnok er det ikke lige nogen cruiser jeg kører på, men det er vel ikke det der er det vigtigste.
Kunne evt være frisk på en tur på mandag hvis jeg kan få det til at passe med børn, lektier og havearbejde omkring middagstid i et par timer.
jul 2006
Følger: 36 Følgere: 39 MC-er: 4 Emner: 266 Svar: 1.732
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.160
Der er indtil flere meget modererede og aldeles flinke mennesker på Fyns land:-)
dec 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 3
Er helt med på en chopper/cruiser gruppe på Fyn. Kører selv på en vf 750 c fra 82. Den er sgu ikke shinet helt vildt op men kører da ok.
Hilsen Henrik L.
Chopper/Cruiser gruppe på Fyn.