{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

Priser på dba.dk? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Overvejer at erhverve mig en større mc, og derfor skal jeg selvfølgelig af min nuværende.

Har været inde og se på dba, og umiddelbart synes jeg de Honda CB500 der er derinde er ret højt sat, hvor meget kan man stole på priserne derinde?

Og hvad vil i tro jeg kan få for min?

Velholdt, 1 ejer før mig, brugt til pendler ture. Lige fået nyt kædekit monteret, skiftet olie + filter og gået igennem alt hvad der nu skal til inden den er sommer klar.

Har kørt 47k.

På forhånd tak. =)

God vind!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Priser på dba.dk?
  • #1   10. apr 2009 Priserne i dba er i disse tider oftest udtryk for ønsketænkning. Du kan generelt reducere dem med 15-20% og så får du nok et noget mere realistisk indtryk af, hvad cyklerne faktisk handles til - det er i hvert fald min opfattelse.

• #2   10. apr 2009 Jeg vil skyde på at du kan få 40k for din, hvis du er tålmodig/heldig. Eller rettere sæt den til 40-42 og sælg den til 38k..

• #4   10. apr 2009 Knud,

Okay, det var også mit indtryk at det var lidt højt sat. Og det passer meget godt med den pris jeg havde regnet med at sælge den til, hvis jeg trak 15-20% fra de priser inde på dba. smiley

Altmann,

Tak, 40k er også hvad jeg realistisk gerne ville sælge den til, så det passer jo meget godt.

Anders,

Jep, folk vælger at gøre det forskelligt, og det er jo bare lige at lure sælger an. smiley

• #5   11. apr 2009 Alternativt, så prøv at smide den på QXL med en mindstepris, og lad den køre der en 3-4 uger. Så finder du hurtigt ud af, hvad prislejet er, og hvad du kan forvente, at folk vil give for den.

Kommentér på:
Priser på dba.dk?

Annonce