604 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hjælp til hentning af MC I Tyskland Hjælp til hentning af MC I Tyskland

har forelsket mig i en suzuki gsxr k7 fra tyskland af men aner ikke hvordan jeg skal få den hentet og kan ikke snakke tysk.. er der nogen firmaer eller privarpersoner der gør i at hjælpe folk med at skaffe kontagen til sælger også få dyret hentet... har kigget på mobilie.

skal self nok betale for tjenesten smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til hentning af MC I Tyskland
  • #1   11. apr 2009 Prøv at skrive til sælger på engelsk, ellers er der sverig.

• #3   11. apr 2009 Langt de fleste tyskere kan godt snakke noget engelsk. jeg hentede min TL 1000 i frankfurt og lejede en kassevogn hos toyota i malmø med fuld forsiring og en weekend. (fredag til mandag morgen) med benzin og en ibis hotel overnatning alt ialt 4000 kr.... det var sku en fed tur.
    Og ja, ved godt man ikke må køre en udlejning igennem danmark. smiley

Kan se at de tager 1900 skr. for en hel weekend med fri km.... fanme billigt.

(link fjernet)

• #4   11. apr 2009 mange tak gutter smiley

må prøve at ringe til gutten og se om han ikke gider mødes med mig ved grænsen hvis han får lidt euro penge for det smiley

god påske til jer alle sammen

• #5   11. apr 2009 ka godt hente den for dig

• #6   11. apr 2009 Hej
    Hentede min xv 750 i tyskland, og der er flere af de forhandlere jeg var i kontakt med der gerne sender biken til dk, mod betaling. Jeg syntes det var federe at selv hente den.. Turen og er det et smikket lig, kan man jo tage hjem igen.
    Held og lykke..
    Mvh
    Jesper

Kommentér på:
Hjælp til hentning af MC I Tyskland

Annonce