Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad vil du finde dig I?
  • #2   12. apr 2009 Fesent spørgsmål efter min mening - langt de fleste (primært mænd) vil sige ja, men hvis det endelig kom til stykket, ville de sikkert ikke gøre en sk*d alligevel

• Lennarth N
    Lennarth N Tilmeldt:
    jun 2005

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 57
    #4   12. apr 2009 de skulle bare smaderes til ukendelighed, så kunne det være de stopper med deres pis.

• #5   12. apr 2009 mit hjem er sku miit.. og kommer der folk ind der ikk har fået lov.. ja så tror jeg ikk de kommer ud hele,-)

røveren er selv gået ind og må jo så tage de klaps der følger med på vejen ud;-)

• #6   12. apr 2009 lige præcis. hvis ikke de forsvinder, bliver man bare dømt for at forsvare sig selv og sin ejendom

• #7   12. apr 2009 Stor Maglite med nogen rigtig tunge batterier.

• #8   12. apr 2009 er faktisk pisse ligeglad med hvad jeg får af straf jeg har en stor landejndom og HAR haft besøg det var så kun to 15-16 årig drenge de slap med nogle lusninger.
    har også to store grand danois hunde der har fri adgang rundt om ejndommen men høre jeg noget jeg mener er mistænkligt går jeg en runde med køterne og har også et basebaal bat og jeg lover sku jeg slår så hårdt jeg kan første gang min MC bliver på MIN ejndom

• #9   12. apr 2009 Godt jeg har min dræberhamster!- Den bider satme hårdt!!

Men tjaa..man ved jo først hvad man ville gøre i situationen ligemeget hvor kæphøj man er. Men som Steffen siger-> mit hjem er sgu mit hjem-Hvis man ikke er inviteret må man finde sig i den velkomst man får ;O)

• #10   12. apr 2009 er det ikke meget normalt at have et baseball bat i soveværelset? smiley

• #11   12. apr 2009 Baseballbat?Jeg plejer bare at kalde dem for buttplugs?!?

• #12   12. apr 2009 Har prøvet at komme hjem hvor et par raske fyre havde læsset min kawa crosser på en trailer og skulle til at køre, parkerede foran deres bil og sprang ud med min gamle hund (en stor newfoundlænder) ,så de måtte pænt blive i bilen til politiet kom smiley

Så kan de satme lære det !

• #13   12. apr 2009 Da min mc blev stjålet fra arbejdspladsens parkeringsplads i sommers, opdager jeg det idet bilen kører sin vej. Havde jeg opdaget det noget før er jeg ikke i tvivl om, at jeg var løbet ud med en stor maglite lygte for jeg var tosset! Så kan det godt være, at jeg bagefter havde overvejet hvilke konsekvenser det kunne få, men jeg reagerer først og tænker så bagefter.

• #14   12. apr 2009 Men det har jo ikke meget med hjemmerøveri at gøre... Men jow, fuck det de render med tv,anlæg,penge,dyr,konen,tøj. Men satme nej-Min mc skal de bare tænke på-Så de færdige smiley

• #15   12. apr 2009 Bjarne: Det er stadig at forsvare min ejendom.

• #16   12. apr 2009 Lotte, selvfølgelig, ingen negativ energi der smiley

• #17   12. apr 2009 Jeg er træt af den trælse holdning der er i det danske retssystem med hensyn til ”selvtægt” på dette punkt.

Hvis du kommer til mit hjem med det formål at tage de ting som jeg har brugt år på at tjene op til m du sgu også tage konsekvensen hvis du bliver taget i det (dette kan indebære brækket knogler og evt. en hjerneskade fra den kølle jeg har til at stå i skabet).

Jeg synes ikke vi skal have tilstande som i USA hvor man nærmest har pligt til at slå en indbrudstyv ihjel, MEN at straffe dem som bryder ind i dit hjem synes jeg klart skulle være lovligt.

Hjemmerøverier bliver mere og mere brutale (selvom der ikke er mange af dem), og den brutalitet skal disse kriminelle også rammes af, om det så bliver af ejeren af huset eller af det danske retssystem er jeg sådan set lige glad med.

• #18   12. apr 2009 Et styk louisville slugger alu bat!
    made in the US of A, så bare kom an...

• #19   12. apr 2009 haha skidt Søren smiley

• #20   12. apr 2009 Hvis der kommer tyve her sender jeg sq kæresten nøgen ned til dem , SÅ KA DE LÆRE DET ;o)

ej gas de kommer sq ikke så langt , men jeg finder måske lidt stumper af deres tøj i køkkenet næste morgen 2 stk 60 kg muskelhunde skal nok tage sig kærligt af dem ...

Kommentér på:
Hvad vil du finde dig I?

Annonce