461 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Phonack ørepropper Phonack ørepropper

Jeg har købt et par ørepropper fra Phonack, men synes de generer lidt. Jeg bliver øm i ørerne. Er der andre der har haft indkøringsproblemer? Jeg er slet ikke vant til at have noget i ørerne - hverken ørepropper eller musik, så det kan godt være jeg bare skal vænne mig til det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklip + køre afklip på lossepladsen 2.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt på fortov 700 kr.
  • install a few ikea items 550 kr.
  • Fjerneukrudt/ stort bed. 2.000 kr.
  • Toilet der løbet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Phonack ørepropper
  • #1   13. apr 2009 Jeg synes mine irriterede lidt i går, men der har ikke været noget i dag (hentede min mc i lørdags...).
    Kan ikke mindes at jeg har døjet med dem sidste år (da jeg købte dem).

• #2   13. apr 2009 ...det kan være at propperne ikke helt passar til dine øre. Så du kunne måske tage en snak med leverandøren ;o)

Men jeg har ikke havt noget problem med mine... har kørt med dem i lidt over 1år.

• #3   13. apr 2009 Jeg har lign. formstøbte ørepropper i forbindelse med mit job.

Og rigtig nok skal man lige vænne sig til dem og ligeledes skal ørene lige vænne sig til det. Så det kan godt være lidt ømt de første dage.
    Man skal bare sørge for at holde propperne rene (vaske dem i hånden i sæbe under lunken hane Og så tørrre dem af efterfølgende).

Men håber i blir glade for dem. Jeg er ihvertfald super tilfreds med mine da de jo har den rette pasform til øret .. smiley

• #4   13. apr 2009 ...det kan være at propperne ikke helt passar til dine øre. Så du kunne måske tage en snak med leverandøren ;o)

Men jeg har ikke havt noget problem med mine... har kørt med dem i lidt over 1år.

• #5   13. apr 2009 ...det kan være at propperne ikke helt passar til dine øre. Så du kunne måske tage en snak med leverandøren ;o)

• #6   13. apr 2009 Lånta min kærestes propper igår. Det er mærket Alpine. De var meget behagelige og bl.øde at have i. De har i øvrigt mulighed for at dæmpe med tre forskellige styrker. Er vant til at køre med e helt billige, gule el. grønne, men vil da bestemt overveje at købe nogle lidt mere gennemførte.
    Vil dog som andre har sagt også sige at måske skal man bare vænne sig til det.

• #7   14. apr 2009 Jeg må se tiden an og se om det bare er en vanesag.

Kommentér på:
Phonack ørepropper

Annonce