1.570 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

suzuki gsx r 250 årg 90 res.dele suzuki gsx r 250 årg 90 res.dele

overvejer at anskaffe mig sådan en bandit , men ville godt vide hvad andre herinde har af erfaringer med dem , er de dyre i drift , hvad koster dele og er de overhovedet til at skaffe , hvordan er den evt. i forhold til yamaha rd 350 ?

på forhånd tak for hjælpen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Klipning hæk 1.400 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Montering af parasol på fod 1.000 kr.
  • Ophæng af tv og diverse 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  suzuki gsx r 250 årg 90 res.dele
  • #1   15. apr 2009 Den kan i hvertfald godt lide at gå op i mange omdrejninger lige som yamaha rd 350'ern

• #2   15. apr 2009 okay ,men er optrækket lige så eller er det bare lyd og ingen fremdrift ?

• #3   15. apr 2009 altså du skal nok regne med at gsxr 250 holder længere end rd 350'ern da rd 350 er en 2 takter og som bruger olie lige som de fleste 2 takt og som skal havde skifte stempel efter en 15-20.000 km afhængig af hvordan man kører maskinen

hvor at gsxr 250 er en 4 takts maskine altså holder motoren som regel bedre. Hvis du er heldig kan det være du kan finde en gsxr 250 som ikke fejler noget.

Det var alt hvad jeg havde om det;)

• #4   15. apr 2009 Jeg ville nok prøve at se på alternativer... 250 ccm på 4 cylindre med 17.000 omdrejninger i knap 20 år... På et eller andet tidspunkt er maskinerne vel ikke meget værd længere...

• #5   15. apr 2009 Af de 2 ville jeg snuppe RD'eren. Hvis man vedligeholder dem, og har forstand på dem, så holder de fint. Og til RD's store fordel, er den mere kult i resten af verden, så der er folk der brænder for den model, og reservedele er til at skaffe:
    www.rd-350.dk/

GSXR 250 skal have flere omdrejninger end RD350 for at lave det samme.
    Thomas P: Der er forskel på en RD350 motor (og vedligehold af den) sammenlignet med en en cylindret 50-125ccm 2-taktsmotor

• #6   15. apr 2009 tak for hurtigt svar , men har harft rd 350 før og den køre bare godt af sådan en lille sag ,har også en gammel en nu men det er m ds7 motor el r5 som folk kalder den for , men den køre også super godt , men lyden , det er nok lyden jeg er bidt af på suzukien , men er i tvivl med dele og og præstioner fra den , for hvis den var lige som en rd bare med den lyd gsxéren nu har så ville der ik være så meget at overveje fra min side og så igen ,kan man ik opstøve dele til den og de så også koster en bonde gård , så er den afligevel ik så spændene , men kast gerne mere info og evt. erfaringer med den her gsx

• #7   15. apr 2009 Jeg har haft en og det er en god maskine til og lære at ligge sig ned men den skal altså have nogle tænk for at komme frem af og det lyder som om den køre 130 når den køre 60. tænk på en anden. prøv evt med en er5 eller en gs 500 e. det er godt nok en 2 cyl. men der er mere maskine i. ellers skal du gå helt total og sige at du køber en 600 også drosler den. så har du en du kan køre på når du bliver gammel nok med mok heste.

• #8   15. apr 2009 jeg blir snart 30 ,så det er ik alderen der er problemet smiley

men tak for rådet smiley

• #9   21. apr 2009 Jeg har en gsx-r 250 og den er jeg rigtig glad for! Den har aldrig haft nogle motor problemer og den har lige 50.000, den har vidst kun fået skiftet top pakning, inden den originale gik, den den ikke holder så længe. Den har 45 hk std. og den ligger rigtig godt på vejen, og som du nævner fanger "4takts" lyden helt klart!! Jeg tror ikke man skal være bange for de mange omdr. på den maskine, den er faktisk overraskende holdbar smiley

Kommentér på:
suzuki gsx r 250 årg 90 res.dele

Annonce