{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
542 visninger | Oprettet:

Kawasaki z750s {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen, prøver på at finde en ny cykel til min hustru, da hendes, en FZ6, íkke falder i god jord længre. Nu er det så jeg gerne lige vil høre om der er nogle der har erfaring med en Kawasaki z750s, og hvad deres erfaring er? Her tænker jeg mest på komfort, kræfter og hvad der ellers er godt og dårligt ved den model.
Christian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kawasaki z750s
  • #1   28. jan 2006 En af mine venner køre z750s og han er meget glad for den.
    En god ting ved den er vel at motoren er bygget på en 1000´er blok og lejer efter hvad jeg ved, så det skal jo nok holde.
    Min ven brokkede sig over at den havde nogle vibrationer ved et bestemt omdrejningstal men vi kunne læse og til at det er normalt, så har jo ingen betydning.

Jimmy

• #2   28. jan 2006 Hej Christian
    Jeg har en Z 750 - altså uden den store kåbe( har monteret et glas på den lille ). Det er en rigtig dejlig mc. Kræfter er der rigeligt af, og den er utroligt letkørt. Du spørger til komfort, og hvis det er på en tur til Italien komforten skal testes, så er der dømt ømme balder, og stive ben, men Tyskland,Sverige og den slags smutture klarer den som en mis. Det er rigtigt at der er nogle vibrationer ved 6000 o/m, men der er man jo hurtigt forbi, - og det er så lidt at jeg først bemærkede det da jeg læste om det.
    Den kan stærkt anbefales, jeg har haft den i 2 år, og kørt 13.000 km, med et stort smil på læben.
    / Steffen

• #3   28. jan 2006 Jeg lytter lige med.... har købt en z750 uden at prøve den, så Christian - dig er jeg glad for at høre fra... ;o)

/Rumle

• #4   28. jan 2006 Mange tak for de in-put der er kommet, og jeg vil selvfølgelig skrive resultatet af en eventuel bytning på siden ( skal bare lige have hende overtalt til at bytte, da det nok mest er mig der syntes at den skal skiftes smiley )

• #5   29. jan 2006 Hej
    Min kone har en thundercat. Godt nok ikke en Z750, men den er nu også pænt hurtig. 100 hk i en lav og let kørt cykel med fuldkåbe. Håbe du kan bruge det. Hun hedder tina s her på galleriet.

Kommentér på:
Kawasaki z750s

Annonce