824 visninger
|
Oprettet:
Hvis man sku have en Harley;o) {{forumTopicSubject}}
Sad lige her til morgen og nød showet "Bikers build of" på discovery... cool show, de er sku nogen dygtige gutter.. selvom jeg ik li er til Cruiser stilen.. Men hvis det sku være skulle det da være den her!
(link fjernet)
Fed bike alligevel bygget af Roland sands.
det var bar lige det jeg ville dele med jer.
hygge i stuen
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
jan 2005
Følger: 46 Følgere: 35 MC-er: 4 Emner: 63 Svar: 2.026
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 108 Svar: 2.194
Hvis man sku have en Harley;o)