Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Husk at der i dag er 85% Rabat
  • #1   17. apr 2009 Surt jeg ikke har mulighed få at komme der over smiley

• #2   17. apr 2009 Du må sende Bustikken He He

• #4   17. apr 2009 Det tynder godt ud i de gode sager ..
    Jeg fik lige Jakke, støvler og de fedeste hansker (alpinestars)
    ja og så kom jeg til at købe 2 hjelme , sjovt som man ikke kan styre sig når det er billigt :=)

• #5   17. apr 2009 De havde da i hvert fald fyldt op til i dag. Jeg fik dog hverken udstødning eller hugger, kun en "passagerhjelm" som kun lige gjorde turen værd smiley

• #6   17. apr 2009 Har sgu godt nok overvejet mange gange om jeg ikke skulle tage turen - men det er bare en ny lakering der står øverst på min ønskeliste og jeg ved jeg ville bruge en masse penge på alt muligt andet hvis jeg tog afsted!! det dur sgu ikk!

• #7   17. apr 2009 Jonas..
    Jahh. nu skriver du .. godt fyldt op idag... Jeg har ikke været der før og ved derfor ikke hvor meget der har været der før..

Men udover udstødninger til Honda og Kawa.. og Hjelme i massevis.. var jeg faktisk ikke vildt overrasket over udvalget... Ja forstået at der ikke lå alt der.. Jeg ved godt at det er et konkursbo.. og de sælger ud.. så selvfølgelig kan jeg ikke forvente alt verden.. Men havde faktisk ikke kalkuleret med at os der ikke har de mærker cykler (honda og kawa).. var der ski ikke meget at komme efter.. med mindre man skulle bruge en hjelm... ( men de var nu også mange og billige..) smiley

• #8   17. apr 2009 Har de nogen fede dragter (alpinestar f. ex.) ?

• #9   17. apr 2009 sgu ligefør jeg tager turen dertil fra kbh i morgen tidlig smiley
    Er der snart mere tilbage? kunne godt bruge noget langturstøj (textil vandtæt) , intercom af en slags og måske en ny hjelm smiley

• #10   17. apr 2009 Der er rigeligt tilbage

• #11   17. apr 2009 Jan N.. Da jeg gik kl 16 idag var der stadig masser af intercom og hjelme og da også en del textiltøj :o)

Hilsen Junior som er mega glad for alt hans nye alpinestars tøj :=))

• #12   18. apr 2009 Jan, Der er faktisk en af deres NZI hjelme som er forberedt på intercom. Jeg ved ikke lige helt hvordan og hvorledes, men den havde da i hvert fald plus og minus knapper udvendigt i venstre side af hjelmen. De kostede 500,- sammen med alle de andre NZI hjelme.

• #13   18. apr 2009 Simon, I går da jeg tog hjem var der. Ved ikke om resten er blevet taget og om de måske i så fald havde flere dragter de efterfølgende har hængt op. Men så lang er turen da heller ikke fra Århus, og kan du spare 7000,- på en dragt, kan det hurtigt betale sig.

• #14   18. apr 2009 Jamen held og lykke med det. Ydermere var der også en del handsker tilbage da jeg smuttede. Alpinestar GP Pro til 500,- sat ned fra 1600,- Så passer det til dragten smiley

• #15   18. apr 2009 Lige kommet hjem, var dernede 11.30 idag , var ikke meget tilbage. Blev til et par hjelme og samtale anlæg til indbygning i NZI hjelme (lige fundet ud af den hjelm jeg købte kan man ikke bruge det) stadigvæk glad for hjelmene

Så kom jeg af med 950 kr
    700 kr for 2 hjelme , og 200 kr for et stk samtale dims som jeg ikke kan bruge. solbrille til en 50'er

Og fik 550km mere erfaring på mc smiley

• #16   18. apr 2009 æv æv æv .. lige kigget lidt på nettet og der er forskellige sæt samtaledims til hjelmene. Jeg har købt sæt 1 , men skal bruge sæt 2 smiley
    Mangler de 2 knapper uden på hjelmen (controller).
    Nogen der skal til skanderborg i morgen som kunne se om de havde dem?

• #17   18. apr 2009 Jan N, Jeg så i hvert fald en i fredags, så de blev ført af butikken. Jeg tjekkede blot hvordan de forskellige modeller af hjelmene så ud. Denne var ikke en jeg ledte efter, så jeg skal ikke kunne sige hvor mange af dem de havde.

• #18   18. apr 2009 der er vist nogle få stykker tilbage af den type.

• #19   18. apr 2009 Det ville være lækkert hvis du kunne, hjelm størrelsen er XL. Men L går sgu nok også.
    Sender dig lige en PM

• #20   18. apr 2009 det ved jeg ikke men mon ikke at der stadig er nogle i den størelse , der er hvert fald en del.

• #21   18. apr 2009 Tak for hjælpen smiley håber simon ser beskeden jeg har sendt til ham inden han tager afsted. Han loggede desværre af mens jeg skrev smiley

• #22   18. apr 2009 Velbekomme

Kommentér på:
Husk at der i dag er 85% Rabat

Annonce