{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.272 visninger | Oprettet:

Spørgsmål pm import/registrering {{forumTopicSubject}}

Findes der nogen kloge hoveder herinde, der rent faktisk ved hvad de snakker om, i forhold til import af en ny MC, der ikke har været indregistreret før, i DK?

Har kigget lidt rundt på nettet i dag, hos nogle forskellige producenter, af billigere motorcykler. Der har jeg så fundet mig et par interessante eksemplarer, men begyndte så at tænke på, om det overhovedet er muligt, at hente en ny (Ukorrant) mc hjem, fra f.eks Kina og få den indregistreret i DK.. Jeg mener ikke bare at jeg vil hente én cykel og så er det det, men overvejede at hente et stort parti hjem, hvis det kunne lade sig gøre.

Hvilke informationer skal man bruge, for overhovedet at starte med at undersøge, om det kan lade sig gøre?
Daylim Daystar, Jinlun, Geely og alle de andre billigere cykler, kommer jo også fra Kina, Japan, Korea og så videre..

Nogen kloge hoveder, der kan komme med et godt svar, der kan bruges til noget.?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål pm import/registrering
Kommentér på:
Spørgsmål pm import/registrering

Annonce