{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

XJ 650 - Plus og minus {{forumTopicSubject}}

Hej
eg skal til at have min første mc, og jeg har fundet en mc der passer meget til min smag (udseendes mæssigt) netop denne XJ 650 fra '82
Er der nogen der har noget kendskab til denne cykel, evt. nogle plusser og minusser og ting man skal kigge efter?

Det skal lige siges at jeg har været ude og prøvekøre den i dag og den lyder rigtig godt.

Og hvis der er nogen der kan svare mig på hvad det koster at skifte fodhviler, for fodhviler sidder lidt for langt tilbage, så der skal måske nogle nye beslag på.

På forhånd tak for hjælpen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  XJ 650 - Plus og minus
  • #1   19. apr 2009 Jeg har selv haft en, og jeg synes det var en super god mc.
    Den er let og håndtere, og så er der kardan på så du er fri for kædekit og oliesvineri smiley

    Det er selvfølgelig smag og behag, men hvis man skal på længere ture, kunne det måske være en god ide og sætte en lille kåbe på.

    Håber du kunne bruge det til noget


  • #2   20. apr 2009 Er der andre der kender til noget jeg skal være opmærksom på?

    Jeg skal ud og prøve den igen imorgen, og det bliver nok sidste gang jeg prøver den før jeg enten køber eller forsvinder:D



Kommentér på:
XJ 650 - Plus og minus

Annonce