{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

henrik t
henrik t
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

humm svært at finde !! {{forumTopicSubject}}

hej . jeg har været her på for et stykke tid siden . og faldt over en anden der stod i samme som jeg ...
da min mc ikk er helt ny eller under 10 år gammel har dem jeg har været ved for at høre mo de ville kigge på den sagt ( den er for gammel til vi GIDER røre ved den ).
jeg læste om en der havde noget på amager .. vist Steve´s han hed ... er der nogen der har en adr . da han vist havde et andet syn på det med gammel .. vil være meget taknemlig Henrik

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  humm svært at finde !!
  • #1   21. apr 2009
    STEVENS MC SHOP, Kirstinehøj 51, 2770 Kastrup
    Tlf. 32 50 07 80

Kør ud af Englandsvej, mod Dragør, venstre ved en stor Audiforhandler, følg vejen, ikke til at "misse".

JLL

• #2   21. apr 2009 Jeg har nu altså også fået at vide hos Steve, at de ikke var interesseret i at se på min Honda fra 1981, fordi "andre ting gik i stykkker, når man gik i gang med at pille ved så gammel en maskine". Men det er selvfølgelig stadigvæk værd at høre ad.

• #3   21. apr 2009 henrik t. ja den sætning har jeg i hvert fald hørt før. og købte så vare hos mc hjørnet... ja han er en sær mand og man skal vide og be om præcis det man vil have og sige at man ikke vil have andet osv. men han gider altså godt at bruge lidt energi på de gamle maskiner...

Kommentér på:
humm svært at finde !!

Annonce