{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Roadrace/MotoGP
  • #1   22. apr 2009 Penge, mange penge. Og så et par ordentlige nødder i pungen smiley

Vil du "bare" ud at køre på bane, så kan jeg anbefale Racing4Fun.dk eller søborgmc.dk (se under banedage).

Vil du køre løb, så er der en DM afd. på knutstorp her i weekenden, men der skal du lige først have en licens fra DMU (dmu-sport.dk).

• #3   22. apr 2009 Hva kræver det for sårn licens =)

Penge er ikk så slemt

• #4   22. apr 2009 Glem alt om en MotoGP-licens. Det er umuligt for en alm. Dansker.

For at få en RoadRacing licens, skal du være medlem af en DMU-registreret klub, gå til en baneprøve og så ellers komme i gang med at tjene point hjem!
    Når du nu siger "penge er ikke så slemt" betyder det, at du er villig til at have et driftsbeløb på ca 50000 om året? Plus en racer?

• #5   22. apr 2009 Mikkel P er du millionær siden du ikke mener det med pengene det ikke er så slemt ???

men ja oki det er da næsten gratis at rakke verden rundt med en mc værktøj dele xtra mc og team som skal have løn nye dæk og jeg ved ikke hvad.

for os andre der køre på hobby plan er det allerede der ½ dyrt

held og lykke jeg skal nok heppe på dig

seriøst hvis du gør det

• #6   22. apr 2009 arr oki 50kilo havde jeg ikk regnet med =)

• #7   22. apr 2009 Som emil siger, ska du nok forsøge dig med lidt banedage først...

• #8   22. apr 2009 Hvis man er go nok til MotoGP på en 125'er kan man sikkert finde en sponsor der er villig til at ligge nogle gryn... smiley

Men forsøg da at komem i klub og start fra bunden... De vil også kunne fortælle dig hvad driftomkostningerne er for det niveau du ønsker.

• #9   22. apr 2009 Prøv evt en Trackday på padborg park eller. noget ligene.
    En ting er at tage af sted et par gange om året for sjov. Men rigtig road race..Rokie osv. så hedder den vist ny cykel min hver andet år (hvis den ikke bliver smaderet) plus minimum 50K årligt.
    Men spørg i RR klubberne.

• #10   22. apr 2009 Mikkel:
    Start med at køre med til nogle banedage, så finder du hurtigt ud af om det er noget for dig.

Og 50.000 kr er for en skrabet sæson. Hvis du vil give den fuld skrue kan du hurtigt bruge 100-200.000.

Hvis du vil have licens, så kontakt RR Fyn.
    Du skal først til en teoriprøve (kan klares på en dag, inklusiv undervisning), der efter skal du til en baneprøve. Baneprøven forgår i praksis ved at du deltager i et løb, eller en godkendt træning. Og hvis du ikke dummer dig for meget, vil du her efter kunne få en licens.

En B licens koster ~1800 kr, og du skal også være medlem af en klub, til ca. 700 kr.

Men som sagt, tag nogle banedage.

• #11   22. apr 2009 som rasmus og meil siger..... kik på www.mc600.dk og www.rrfyn.dk priser og det kan du se på www.dmu.dk

og ja skal du op og kører i de andre klasser som challence her hjemme så skal du op med lidt flere mønter og du skal op og kører minium på en 600....

• #12   22. apr 2009 emil

• #13   22. apr 2009 årh det er www.dmusport.dk

Kommentér på:
Roadrace/MotoGP

Annonce