539 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Forhandlerstempel ved drosling Forhandlerstempel ved drosling

Hej

Jeg har købt mig en Kawasaki ER-5 der har 50 hk, men jeg hænger på det lille kørekort én sæson endnu.

Inden nogen får et føl på tværs, så lad mig informere om, at jeg har tænkt mig at drosle den, jeg har faktisk allerede købt drosling.

Problemet er bare at jeg ikke vil betale 800kr for at få det monteret, når jeg sagtens selv kan ordne det.

Men men men - hvis ikke jeg får en forhandler til at gøre det, så kan jeg ikke syne den som lille, hvilket iøvrigt koster 325,- oven i hatten.

Nogen der har haft samme problem?
Eller har nogen ideer?

Jeg har spurgt et par forhandlere, men de vil ikke have noget med det at gøre, hvilket også er forståeligt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forhandlerstempel ved drosling
  • #1   22. apr 2009 "Men men men - hvis ikke jeg får en forhandler til at gøre det, så kan jeg ikke syne den som lille, hvilket iøvrigt koster 325,- oven i hatten."

Du behøver da ikke en forhandler til at montere det.
    Så længe droslingskittet er godkendt osv så er det da længe nok at du selv smider det på, og derefter kører den til syn.

• Patrick H
    Patrick H Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 192
    #2   22. apr 2009 Jeg kan desværre ikke komme med anden erfaring end at jeg selv efter søgen med lygte og lampe gav op, og lod et autoiseret værksted løse opgaven .

Jeg tror sku lige på den du er lidt "stuck" - men jeg vil anbefalde dig at ringe ned til synsstedet - det er sku højst sandsynligt dem der har allerbedst tjek på reglerne smiley

• #3   22. apr 2009 Monter det selv. Godkendelse af drosling har intet med forhandleren at gøre.

Kommentér på:
Forhandlerstempel ved drosling

Annonce