Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Touring Nyt
  • #1   22. apr 2009 hmm må de overhovedet det?

• #2   22. apr 2009 den har vist været oppe og vende før....

• #4   22. apr 2009 så de må godt gå ind og tjekke de pb man skriver, til andre brugere herinde?

• #5   22. apr 2009 Ok har ikke lige fanget det før.

• #6   22. apr 2009 Rasmus. Ja åbenbart. Her på siden er der ikke noget som hedder privat

• #7   22. apr 2009 henrik: okay, det troede jeg sku ikk, de bare lige måtte gøre.

• #8   22. apr 2009 Ja - det har været oppe før - og nogle få er blevet stødt over det - og har meldt sig ud af MCG og over i et andet forum.
    Der hyler de samstemmende op om, hvor krænkende mcg er. Da jeg ikke gad høre på det mere, skrev jeg et indlæg om, at de var anarkister - ja, så blev mit indlæg slettet.!!!!!!

• #9   23. apr 2009 Rasmus: Det er jo nok også det, som datatilsynet er i tvivl om de må, og derfor går ind i sagen.

Reelt set er det bare noget piveri. Hvor "hemmeligt" kan dine private beskeder dog være?
    Hvis du ikke er så kritisk, så du uden at blinke udveklser kontooplysninger mv. via et beskedsystem, som du ikke kender særlig meget til, ja så skal man nok til at ændre lidt adfærd på nettet.

• #10   23. apr 2009 Lige en sidenote til mit forrige indlæg: Med du/dine osv. mener jeg selvfølgelig ikke dig personligt, Rasmus, men generelt. Fik lige læst indlægget igennem, og det kunne godt lyde "lidt hårdt" smiley Men det er altså generelt set, og ikke noget personligt angreb smiley

• #11   23. apr 2009 Jamen jens, så vil det altså også være ok at vi alle kan lytte med på din tlf. Det er princippet i det.

• #12   23. apr 2009 Henrik L: Nej, princippet er ikke det samme. Der findes regler for, hvem/hvad/hvordan disse må aflyttes af.

Herinde ser du ikke et eneste sted, at "beskeder" er ikke er tilgængelige for "bagmændene".

Men nu kommer datatilsynet vel ind i sagen, og træffer deres afgørelse, og så er sagen vel afgjort. Et resultat af afgørelsen kan være, at Invio skal bekendtgøre, at disse bliver gjort private, og kun tilgængelige for dennes afsender og modtager.

Jeg mener bare ikke man kan pive over, at ens beskeder er tilgængelige udelukkende for beskedens afsender og modtager, når der intet sted står, at disse er det.

Kommentér på:
Touring Nyt

Annonce