{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

ICE
ICE
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 15

Kan ikke passe nogle hjelme?? {{forumTopicSubject}}

Ved ikke rigtig om mit hoved bare er total deform, eller om andre har lignende problemer med at have hjelme på?

Jeg får et rødt mærke i panden, ligegyldigt hvilken hjelm jeg prøver på, både af mærker og modeller, jeg kan ikke mærke hjelmen strammer, men får alligevel et rødt mærke, på størrelse med en femmer smiley Og i de butikker jeg har søgt mener de at hjelmene ikke passer? smiley

Ved ikke om der er andre der har samme problem?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan ikke passe nogle hjelme??
  • #1   23. apr 2009 hvilke mærker er der tale om? og har du prøvet forskellige størrelser? aætså, du ka vel for faen ik få røde mærker i panden hvis du måler f.eks 58cm om hovedet og prøver en hjelm der måler 61... bare et tænkt eksempel... der er vel kun et for, og det er atprøve en masse forskellige, og forskellige størrelser, indtil man finder noget der sidder godt.

• #2   23. apr 2009 En hjelm Skal klemme de første 14 dage ca. ellers er den få stor
    Den skal side tæt hele vejen rundt om hovet. men mål dit hoved med et måle bånd og prøv dig så frem
    HUSK DEN MÅ IKKE VÆRE LØS,,, jeg kan næsten ikke få min af og på men den passer perfekt nå den er kommet på smiley

• #3   23. apr 2009 Hmm... Havde også problemer med at finde en god hjelm. Har dog ikke prøvet arai eller særlig mange shoei. Men jeg endte op med en Schubert. Den sidder dejlig blødt på ens hoved smiley

• #4   23. apr 2009 Schuberth*

• #6   23. apr 2009 Narrow, Tja, mit hoved måler 57 cm og jeg kører med Arai XS, dvs. 53-54 cm. Det passer perfekt, sidder til, trykker let, men på intet tidspunkt irriterende eller noget jeg tænker over. Den kan jeg sagtens have på i timevis.

• #7   23. apr 2009 narrowhead... der er jeg temmelig uening.
    min hjelm (også en schuberth) var meget stram fra fabrikken, men den har nu givet sig sådan at den er lidt mere behagelig at have på. havde jeg købt modellen større havde jeg helt sikkert fortrudt det i dag. fin en hjlm som du kun lige kan have på og det skal gøre ondt mens du har den på, og tag så nr større. så er den der

• #8   23. apr 2009 Har prøvet alt fra M til XXL Og alle gir mærker, kan dog ikke forstå hvorfor smiley

Er nogle lavet med specielt indlæg i, for om det er selve materialet som indlægget er lavet af, mit hud ikke kan tåle? smiley

Tak for jeres mange svar smiley

• #9   23. apr 2009 Ice, Uden at være ekspert, så tror jeg ikke at du burde få allergiske reaktioner pga. så kortvarig kontakt (når dte gælder udvendig kontakt).

Når jeg tager min hjelm af efter en tur, er jeg også lidt rød i hovedet, og har jeg haft hjelmen af og på mange gange, så er jeg også lidt hudløs skråt over øjnene.

Jeg tror ikke at du har et egentligt problem, blot lader dig frustrere over noget normalt smiley Prøv nogle forskellige mærker og så brug dine hovedmål som indikator for størrelsen du starter med at prøve, og så tag den derfor. Du skal kunne mærke hjelmen trykke hele vejen og overalt på hovedet. Pres den fra side til side for at være sikker på at kindpuderne ikke mister kontakten når den skubbes ud til siden, prøv op og ned og ellers mærk når du har den på hvordan den sidder.

• #10   23. apr 2009 prøv shark

den model der koster ca 21-2200

havde det samme problem

Kommentér på:
Kan ikke passe nogle hjelme??

Annonce