408 visninger
|
Oprettet:
Yamaha R6 {{forumTopicSubject}}
Hey allesammen... Nu hvor sommeren nærmer sig så vil jeg til at købe mig en Yamaha R6 (endelig)... Hvilke årgange ska man gå efter..?? Og om der er nogen der ved om det er en svag Cykel..?? Er der ofte problemer med denne model..?? Hva ska a kigge efter når a finder én a ska kigge på..?? Km. tallet, spiller det nogen stor rolle.??
Jeg har ik problemer med at skaffe pengene da jeg har sparet op i LAAAAAANG tid, så en nyere model var nok at foretrække, men hva er jeres meninger..??
okt 2004
Følger: 23 Følgere: 27 MC-er: 4 Emner: 64 Svar: 972
dec 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 657
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 28 Svar: 727
aug 2004
Følger: 18 Følgere: 45 MC-er: 4 Emner: 242 Svar: 1.410
maj 2005
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 23
selvfølgelig en årgang 2006.......
aug 2004
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 157
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 66 Svar: 221
(link fjernet)
Yamaha R6