{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.918 visninger | Oprettet:

Prøvekørsel af Rieju Pacific 125... {{forumTopicSubject}}

Som overskriften siger, så kunne jeg mægtig godt tænke mig at prøvekøre en Rieju Pacific 125 inden et evt. køb.. De to forhandlere jeg har kunne finde frem til indenfor en radius af 40km fra min bopæl i Århus N., har ikke scooteren stående men tager den hjem på bestilling..
Er der nogen der ved hvor man kan prøvekøre sådan en model?? Jeg vil da ikke bestille og købe én hjem før jeg ved om den er pengene værd.. Jeg faldt lidt for prisen og efter den havde fået rosende ord i en anmeldelse i MC TV smiley

Link: (link fjernet)


Med venlig hilsen
Jakob Jensen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prøvekørsel af Rieju Pacific 125...
  • #1   28. apr 2009 Så mange visninger, og ingen der ved noget smiley Godt nok er mærket forholdsvist nyt herhjemme (efter hvad jeg kan læse mig til), det er nok blotmig der er utålmodig.. Men så kan jeg jo ved samme lejlighed søge mennesker herinde der ved noget som helst om mærket Rieju smiley Tænker på kvalitet osv..

    Med venlig hilsen
    Jakob Jensen


  • #2   28. apr 2009 Den ligner meget en Baotian scooter, så mon ikke den er nogenlunde som dem?

    Kan ikke svare dig på hvordan en rieju kører , Men en identisk baotian scootere kører ganske godt på trods af det er "kina" syns jeg kvaliteten er rigtig god til prisen.


  • #3   28. apr 2009 Prøv at ring til TMP, eftersom de er importøren kan det være de ved om der er nogle forhandlere der har en som demo.

    Kender ikke noget til kvaliteten.


  • #4   30. apr 2009 Tak for svarene, jeg vil prøve at kontakte importøren smiley


    Med venlig hilsen
    Jakob Jensen


Kommentér på:
Prøvekørsel af Rieju Pacific 125...

Annonce