Roadtrip til Aalborg eller Midtjylland Roadtrip til Aalborg eller Midtjylland
Hejsa allesammen..
Jeg skal have nogle nye støvler og i den anledning vil jeg da lige lave en lille road trip ud af det. Jeg kommer selv fra Mors, og derfor har jeg, efter min egen mening, et valg. Aalborg og derefter muligvis til Frederikshavn eller en tur igennem midtjylland.
Jeg har dog et problem.. Jeg kan og vil bruge mange timer i mc-butikker på et road trip. Jeg vil helst til Aalborg da der er flere butikker på et mindre område, samt Mac Donalds og jeg kender muligvis byen lidt mere ^_^ Men da det er lørdag så har de fleste butikker en tendens til at lukke tidligt, cirka kl 12-13 og jeg har derfor ikke nok tid. Men nu hvor det er den første lørdag i måneden, så er der mange butikker som har lidt længere åben.
- Gælder dette også mc butikker, og i så fald, kender i hvilke tider de lukker på lørdag i Aalborg i diverse mc butikker?
- Er der nogen der kender til en hjemmeside eller et program hvor man kan skrive en masse adresser ind og så laver den, den bedst mulige rute? Der tales her ikke om krak eller googlemaps..
Søger al form for hjælp som der kan fremstilles, en rute som allerede er lavet, nogle bestemte mc-butikker som jeg absolut SKAL ind i, eller andet
Hilsen jens
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 82
Jeg kender ikke selv det her program super godt, men andre taler godt om det http://bikeroutetoaster.com
/jimmy
aug 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 26 Svar: 255
Jeg prøver lige at lege lidt med det der program, takker
Andre må gerne skyde ind med input og ideer
Hilsen Jens
Roadtrip til Aalborg eller Midtjylland