{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor lang tid uden afgift
  • #1   1. maj 2009 det ved Ducati folket smiley

• #2   1. maj 2009 jeg siger bare jeg er fra værksted ikke længere

• #3   1. maj 2009 Ja du er sgu rigtig snu er du....

• #4   1. maj 2009 hvis man vil køre mc må man sqa betale det som det koster. Jeg synes virkeligt at det er u-smart når man ser folk på dyre mc'er som ducati og der så er prøveplader på. Så kan alle sq da være duc ejer!!

• #5   1. maj 2009 Ja og det burde alle kunne. hvis ikke vi havde de lorteafgifter.
    Og igen typisk mcgalleri. svar dog på mandens spørgsmål.
    Spørgsmålet lød jo ikke.... Hvad sys i om at jeg vil køre på p-plader.

• #6   1. maj 2009 som der bliver skrevet må du ikke KØRE på dem... men kun til og fra værksted og ligende..

at betale afgift.. også afsted det gik

• #7   1. maj 2009 Bare host op, lige som os andre...
    Du kan være HELT 112% sikker på at en "nabo" rigtigt hurtigt melder dg til Skat. Det betaler sig IKKE.
    Straffen er Bøde på 100% af SKAT's beregning af afgiften (klage mulighed over størrelsen bortfalder...) samt registreringsafgiften.
    Begge SKAL betales, og første derefter bliver cyklen overdraget til dig igen.

Det er fcuking dyrt, dumt, og tåbeligt.

• #8   1. maj 2009 "ja hvor lang tid kan man køre på prøve plader"

Du skal køre på vejen, ikke på pladerne...
    Men svaret er såden set ret lige til.
    Er det klistermærkerne, må du kun køre med dem i den tid de gælder, og til de formål de gælder til. Mindes man kun kan have sådan en plade til samme køretøj i maks 30 dage pr år.
    Men vælger du at køre selvom de er udløbet, så kan du køre med dem lige indtil du bliver stoppet.

• #9   2. maj 2009 Ved ikke hvor længe man kan køre med sådan en "Metal Prøveplade", men mødte en i går som lige var blevet stoppet på en Busa med "MP" og han var da noget skræmt over om han nu fik en bon på afgiften da han var et godt stykke hjemmefra!

Møder jeg en der kører på en udløbet prøveplade bliver de meldt/stoppet lige på stedet!! Udløbet prøveplade = Ingen forsikring!!

• #10   4. maj 2009 Jeg kørte da 2 måneder på prøveplader / og ofte helt uden .. har haft masser af forskellige folk med ud at cruise.. Mødt politiet MASSER af gange, aldrig blevet stoppet.. Ved dog godt det kan forekomme, så venter bare på skats vurdering så afgiften kan blive betalt! smiley

• #11   4. maj 2009 Jeg bifalder ikke kørsel med prøveplader, men har self. osse gjort det indimellem.

Så længe du kører kan de i princippet ikke gøre dig noget. Når man lejer prøvepladerne skal man bare krydse af at de er til testkørsel. Problemet kommer først når man holder et eller andet sted som ikke er derhjemme, så har man et forklaringproblem.
    Og ja, hvis man kører på prøveplader igennem længere tid (og måske samtidig gir den lidt gaaaazzz), ja så er chancen der sgu for at en eller anden får ondt i røven.

Kommentér på:
hvor lang tid uden afgift

Annonce