{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.117 visninger | Oprettet:

alipine tøj snart hos ksmotor {{forumTopicSubject}}

jeg har lige været der nede i i dag og fik afvide at de ville få en del alpinestars læder dragter jakker og tekstil hjem

her i slutning på månede bare lige nået jeg ville dele med jer andre alpine freaks

skal selv have en jakke og bukser kender desvære bare ikke deres mål på læder tøj så køber nok daienese læder men støvler og hansker i alpine. jeg spare 3500kr i forhold til dk ved at shoppe på mlol.de

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  alipine tøj snart hos ksmotor
  • #1   4. feb 2006 du kan ringe til dem fra i næste uge det gør jeg selv... skal ned og prøve noget af deres tøj men ved ikke om mlol.de stadig har de vare hjemme som jeg skal købe
    da jeg ikke har prøvet alpine så har jeg tænkt mig at købe dette...

leder hosen daniese Firefly- size 56 279,90 €

leder jacket dainese Vulcan-size 56 419,90 €

alpinestars Sportstiefel SMX 3 GTX-size 44 229,00 €

alpinestars GP Plus-siza XL nur 99,00 €

ST-3 Drystar size XL 49,00 €

XR 1000 ( Relic ) ab 369,00 €

• #2   4. feb 2006 lyder det helt slemt? det er mit første mc udstyr jeg køber. køber dainese fordi at jeg har prøvet det før.

• #3   5. feb 2006 ringede til KS, engang sidste sommer, og spurgte om jeg kunne komme og prøve en jakke, og han sagde ja men så skal jeg også købe den, ellers gider han ikke bestille den hjem.. Lool, så sagde jeg okay så behøver du ikke bestille den hjem jeg finder den et andet sted..

hvis manden ikke har vare hjemme så er det svært at tjene penge smiley

• #4   5. feb 2006 ja men manden får noget hjem sidst på måneden efter var jeg fik afvide... så prøv at ringe der ned i næste uge for dem der er interressert

Kommentér på:
alipine tøj snart hos ksmotor

Annonce