{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

XR-1000 visir-lidt eller meget tonet? {{forumTopicSubject}}

Hej McG.

Hvad er jeres erfaringer med tonet visir. Jeg kan se, at man kan få både et let/lidt tonet visir samt et stærk/meget tonet?

Er det lidt tonede visir "for lidt" om sommeren i dagslys?

Modsat er det helt mørke for mørk i de sene aften timer?!

Hører gerne alle inputs og erfaringer med tonede visir.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forår Klargøring af Have 4.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.500 kr.
  • Justér fødderne så opvaskemaskinen står stabilt 500 kr.
  • Hække beskæring 2.200 kr.
  • Klip hæk ca 20 meter 1.000 kr.
  • Jeg vil gerne installere en ny komfur 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  XR-1000 visir-lidt eller meget tonet?
  • #1   5. maj 2009 Det låg jeg har er med meget mørk, næsten sort når man ser det udefra, visir, det er enormt godt om dagen, undtagen hvis man kommer fra meget stærkt lys og ind i en skov eller tunnel, så er det lidt ubehageligt, men jeg har anskaffet mig sådan en pose, hvor jeg har et klart visir i til natkørsel, og det passer lige med at ma kan sætte den pose bagpå rygskjoldet, så det er afvejem, ellers så ville alternativet være at have et par klare/gule briller man kunne have på, og så køre med visiret åben om natten.. Men hvis du kun køre om dagen ville jeg ikke bekymre mig om det. Selvom det er meget mørkt sådan et visir er det ikke noget problem, heller ikke hvis et er vildsomt overskyet.

• #2   5. maj 2009 Jeg kører med spejlvisir, det let tonede giver ikke en meter, og det mørke er for mørkt syntes jeg. Derfor valgte jeg spejlet :=)

Billige låg til snuble kysen smiley
    http://racevisors.co.uk/

• #3   6. maj 2009 er bare en anelse besværligt, at skifte visir med 80-100 km/t på vej ned i Elb tunnellen *GG*
    Har klart visir i min, og kører ellers med solbriller - men kunne da godt være at man skulle prøve et spejlvisir...........

• #5   6. maj 2009 Det lyder jo til at jeg skal springe på vognen med det sølvfarvede spejlvisir.

Jeg har tidligere haft en hjelm med mørkt tonet visir, og det synes jeg også er for mørkt til alt andet en solskinsvejr.

Kommentér på:
XR-1000 visir-lidt eller meget tonet?

Annonce