884 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

forslag til køb af bike forslag til køb af bike

Hejsa gutter og gutinder jeg har et problem jeg skal bruge en soft chopper til et lille kørekort og det skal ikke være en jin lun eller hvad de nu hedder men en lidt stører bike der er, eller kan drosles ned for relativt små penge så kom med jeres forslag og jeg ved godt at flertallet herinde ikke er til soft choppere men sports cykler men vil i ikke godt hjælpe mig alligevel

vinteren stinker hilsen polle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forslag til køb af bike
  • #1   5. feb 2006 hvad med 250 virago???

• #2   5. feb 2006 Suzuki GN 250, Suzuki LS 650 Savage, Honda 250 Rebel, Honda VT 600. Det er mindre softchoppers, der forholdvis nemt/billigt kan drosles til det lille kort.

• #3   5. feb 2006 Hej Polle.
    Jeg ville helt sikkert gå efter en Suzuki LS 650 Savage. En rigtig fed "enstamper" med herlig lyd, og som ser rigtig godt ud,,den har det softchopper look som en rigtig motorcykel skal have.
    Mvh. Michael.

• #4   5. feb 2006 Ronny - Så vidt jeg kan se så ER de alle, med undtagelse af VT 600, under grænsen for det lille kort allerede smiley

• #5   5. feb 2006 jeg tror sgu det bliver savagen, der er vist mest bike til små penge

tak for hjælpen gutter

c",) pis vinter

• #6   5. feb 2006 Hmmm.... Det er vist ikke alle der er lige heldige med deres LS650... Nogle har problemer med at holde tæt. Men ja, det er en rigtig fed maskine, med en rigtig fed motor.
    VT600 Shadow er i mine øjne en af de fedeste i mellem klassen for choppere, og motoren har et rigtig godt træk. Den er lidt dyrere end konkurrenteren, men den holder prisen bedre. Og motoren er god for rigtig mange km.
    Men hvis jeg skulle ud og have en mellem chopper den dag i dag, så ville det blive en Honda CMX450 Rebel. Min kone startede på sådan en, og det er en fed maskine. Tit når man har en chopper, vil man gerne gøre den mere personlig, men der er mange der har bygget deres XV535 om, så det er svært at ramme noget nyt. Med en CMX450 har man chancen for en MC man ikke ser på hvert et gadehjørne.
    Standard har den 42-43Hk så den skal drosles. Og selvom modellen ikke officielt er importeret til landet, kan man sagtens få alt i reservedel til den.

/
    Jesper

• #7   6. feb 2006 Jeg kørte Honda 250 Rebel da jeg tog kørekort... ufattelig svag motor. Skulle virkelig tæskes for at komme over 110 km/t. Og selvom man ikke skal køre ræs, så synes jeg det er væsentligt at man kan overhale lastbiler uden at bruge 40 år på det smiley

Kommentér på:
forslag til køb af bike

Annonce